6 клас Географія, основи здоров'я, мистецтво - дистанційне навчання

Шановні учні ! У зв'язку із ситуацією, що склалася у країні, для забазпечення мінімізації поширення вірусу започатковуємо навчання дистанційно.
за для цього використовуватимемо телефонний зв'язок, мережу інтернет із соціальними мережами Viber, Utube  та інші.

Шановні батьки шестикласників! Будь ласка, допоможіть вашим дітям опанувати навчальний матеріал за допомогою інтернет джерел.

Аби відкрити посилання, яке виділене підкресленнямі є синього кольору, натисніть на клавішу Сtrl і власне саме посилання одночасно.

19.10.2020

6 клас

 


Основи здоров’я

Тема. Складові особистої гігієни. Догляд за шкірою. Особиста гігієна під час занять фізкультурою та спортом. Гігієна ротової порожнини. Практична робота №8 «Складання пам’ятки: «Правила особистої гігієни»

Узагальнюючий контроль.

1.      Вивчити §8, 9

2.      Виконати тестову роботу

https://naurok.com.ua/test/tematichne-testuvannya-za-temoyu-zdorov-ya-lyudini-6klas-566820.html

https://naurok.com.ua/test/6-klas-5-6-7-znachennya-vodi-i-harchuvannya-dlya-rozvitku-i-zdorov-ya-osoblivosti-harchuvannya-pidlitkiv-profilaktika-yododeficitu-i-diabetu-persha-dopomoga-u-razi-harchovih-otruen-563857.html

 

19.10.2020

Географія 6 клас

Тема. План, його основні ознаки. Абсолютна і відносна висота.

Вивчити §12, 26

Переглянути https://www.youtube.com/watch?v=yuI5eMRe1xc&t=699s

https://www.youtube.com/watch?v=yZ2YonRrRdg

https://www.youtube.com/watch?v=CiAsPGZY2Wc

https://www.youtube.com/watch?v=LmSgk7llcIw

https://youtu.be/z2gEGwnWuK8?t=22


16.10.2020

Мистецтво  6 клас

Хорова духовна музика: месса, літургія, концерт, реквієм.

Опрацювати ст.. 40-46

Вивчити основні поняття «Месса», «літургія», «хоровий концерт»

Прослухати https://www.youtube.com/watch?v=gO8qeYC8VlA&ab_channel=iboprivat

Вивчити біографію Д.Бортнянського.



15.10.2020

Географія 6 клас

Тема. Масштаб

Вивчити §11

Переглянути https://www.youtube.com/watch?v=yuI5eMRe1xc&ab_channel=GeoAdviser

Опрацювати відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=0zmEE2VsApk&ab_channel=Alvard-geographyteacher

Виконати Практичну роботу 1 https://naurok.com.ua/praktichna-robota-z-geografi-tema-rozv-yazuvannya-zadach-z-vikoristannyam-riznih-vidiv-masshtabu-197521.html




12.03.2020
Географія
Тема. Багатства вод Світового океану. Океан та людина.

Тема. Багатства вод світового океану. Океан та людина.
Завдання:
1.     Опрацювати параграф 47
2.     Переглянути відеоролики та презентацію http://oipopp.ed-sp.net/?q=node/6366
3.     Опрацювати джерело http://oipopp.ed-sp.net/?q=node/6366
4.     Виконати тест https://naurok.com.ua/test/start/47607
5.     Написати есе на тему «Як можна покращити екологічну ситуацію у водах Світового океану».


6 клас Основи здоров’я
Тема. Електорбезпека в побуті. Правила користування електроприладами.
Практична робота 22 «Моделювання допомоги при ураженням електричним струмом».
Завдання:
1.     Опрацювати параграф 24
2.      Переглянути презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-elektrobezpeka-u-pobuti-133200.html
3.     Вивчити пам’ятку https://sm.enera.ua/electrical_safety

16.03.2020
6 клас Музичне мистецтво
Тема. Рондо. Сюїта.
Завдання:
1.     Опрацювати в підручнику сторінки 109 -111.
2.     Прослухати Сонату №11 Моцарта https://www.youtube.com/watch?v=pflCZf1a8vA
3.     Дати відповіді до даного твору на ст. 110
4.     Розучити пісню «Веселка» Н.Май.
5.     Виконати завдання 2 на ст. 111

18.02.2020
6 клас. Географія.
Тема. Води суходолу. Річки. Річкова система і басейн
Практична робота 6. Позначення на контурній карті назв океанів, морів, проток, заток, островів, річок, озер
Завдання:
1.       Опрацювати параграф 48
2.       Дати відповіді на питання 1 – 4
3.       Пояснити відмінності гірських і рівнинних річок.
4.       Опрацювати презентацію https://www.youtube.com/watch?v=qybhNwNphrk
5.       Прослухати https://www.youtube.com/watch?v=nU1IbSy-t-c та знайти вказані ріки на фізичній  карті світу.

6.       Виконати практичну роботу №7.




6 клас
19.03.2020 року
6 клас Географія.
Тема. Живлення і режим річок. Робота річок.
Завдання:
1.     Опрацювати параграф 49
2.     Переглянути відеоролики та презентацію https://www.youtube.com/watch?v=nVB_pIE9XLU
3.     Опрацювати джерело https://subject.com.ua/textbook/geography/6klas/51.html

6 клас Основи здоров’я
Тема. Правила безпечного користування газовими приладами
Завдання:
1.     Опрацювати параграф 25
3.      Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=cN3OaEuWo90

4.     Виконати практичну роботу з навчання користування газовими приладами з відео фіксацією. ТІЛЬКИ ПІД НАГЛЯДОМ БАТЬКІВ!!!



23.03.2020
6 клас Музичне мистецтво
Тема. Рондо. Сюїта.
Завдання:
1.     Опрацювати в підручнику сторінки 112-114 .
2.     Вивчити поняття «Сюїта»
3.     Прослухати https://www.youtube.com/watch?v=B9fg1dY-ltI
4.     Прочитати оповідання про Миколу Лисенка ст. 113
5.     Продовжити розучувати пісню «Веселка» Н.Май.
За допомогою https://www.youtube.com/watch?v=oKDPCbvfB18


25.03.2020 року
6 клас Географія.
Тема. Озера. Штучні водойми Практична робота 6. Позначення на контурній карті назв океанів, морів, проток, заток, островів, річок, озер
Завдання:
1.     Опрацювати параграф 50, конспектувати
2.     Переглянути відеоролики та презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-ozera-6-klas-14951.html
3.     виконати практичну роботу № 6
26.03.2020 року
6 клас Географія.
Тема. Болота.
Завдання:
1, Опрацювати параграф 51
2. Написати конспект
3.Переглянути відеоролики та презентацію https://www.youtube.com/watch?v=sEmlqeeYt0M
4. Опрацювати джерело (переглянути, звірити з підручником) https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D1%82%D0%BE
5. Виконати тест https://naurok.com.ua/test/bolota-46617.html


6 клас Основи здоров’я
Тема. Безпека при користуванні засобами побутової хімії
Практична робота №23 «відпрацювання навичок безпечного зберігання ліків і засобів побутової хімії»
Практична робота №24 «Моделювання допомоги при потраплянні на тіло хімічних речовин»
 Практична робота №25 «Моделювання допомоги при отруєнні хімічними речовинами»
Завдання:
1.      Опрацювати параграф 26

3.      Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=bDTiHRrL5ao

4.      Виконати практичні роботи 23, 24, 25 з відео фіксацією. ТІЛЬКИ ПІД НАГЛЯДОМ БАТЬКІВ!!!
Практична робота «Моделювання допомоги при потраплянні на тіло хімічних речовин»
Мета: відпрацювати алгоритм дій при потраплянні на шкіру та в очі агресивних хімічних речовин.
Завдання: кожна група отримує свою ситуацію та моделює першу допомогу при потраплянні на тіло хімічної речовини. Для работи учні отримують роздрукований додатковий матеріал.
Проблемні ситуації:
1 При пранні вам на руки потрапив рідкий вибілювач, що містить їдкий хлор.
2. Ви фарбували паркан на дачі. Розлили випадково розчинник для фарби на руки.
3. Розчин невідомої речовини потрапив в очі.
4. Ви відкривали склянку з оцтом, і він потрапив в очі.
5. Засіб для чищення раковини, що містить луг, потрапив на шкіру.
Під час відпрацьовування навичок один учень виконує роль постраждалого, а інший «надає йому першу допомогу». Потім діти міняються ролями.
Замість хімічної речовини учні використовують лише воду (для запобігання дитячого травматизму слід використовувати умовні розчини потрібних речовин). На столах учні мають склянки з водою і написами «сода», «марганцівка», «вода», «лимонна кислота», «борна кислота», вату, бинт, тканину.
Практична робота «Моделювання допомоги при отруєнні хімічними речовинами»
Мета: відпрацювати алгоритм дій при потраплянні отруйних хімічних речовин у шлунково-кишковий тракт.
Завдання: скласти в зошитах алгоритм дій у небезпечних ситуаціях.
Ситуаційні завдання:
1. Ваш друг скаржиться на біль у животі, він випадково випив невідому речовину.
2. Маленька дитина помилково ковтнула столового оцту з пляшки.





06.04.2020
6 клас Музичне мистецтво
Тема. Симфонія. Увертюра.
Завдання:
Опрацювати в підручнику сторінки 116-122 .
Вивчити поняття «Симфонія»
Прослухати Гайдн «Прощальна симфонія» https://www.youtube.com/watch?v=DPDxqvh_i_Y та Симфонія №101 «Годинник» https://www.youtube.com/watch?v=_cX7wjGdHBo
Прочитати біографію Франца Йозефа Гайдна, вичити.
Розучувати пісню «Добрий маг» О. Шпак.

Або https://useraudio.net/search/6-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81-%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BE%D0%BB


08.04.2020 року
6 клас Географія.
Тема. Льодовики. Багаторічна мерзлота
Завдання:
Опрацювати параграф 52, конспектувати
Переглянути відеоролики та презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-lodoviki-bagatorichna-merzlota-6-klas-14947.html

Та https://naurok.com.ua/test/lodoviki-i-vichna-merzlota-149159.html



09.04.2020 року
6 клас Географія.
Тема. Підземні води
Завдання:
Опрацювати параграф 53, конспектувати.
Дати відповіді на питання з підручника ст..193

09.04.2020 року
6 клас Основи здоров’я
Тема. Пожежна безпека оселі. Причини виникнення пожеж. Стадії розвитку пожеж.
Завдання:
1.      Опрацювати параграф 27
2.      Скласти план евакуації з власного будинку з допомогою батьків. За зразок мал.. на ст. 125
3.      Дати відповіді на питання підручника на ст. 128
4.      Виконати тест « Твої дії під час пожежі». Дати коротку відповідь.
1.        Тебе вогнем «відрізало» від виходу, а ти знаєш, що сусіди вже викликали рятувальників. Тобі треба зателефонувати пожежним  чи ні?
2.        Як ти вважаєш,щоб спуститися вниз із верхнього поверху, треба скористатися ліфтом чи сходами?
3.        як ти думаєш, під час пожежі можна вистрибувати вище першого, третього чи п’ятого поверху?
4.        Із дверей сусідньої квартири тягне димом. Чекатимеш що буде далі, чи одразу намагатимешся зясувати причину?
5.        Ти відчинив двері с квартири в коридор, а там усе затягло димом. Пробиратимешся крізь дим чи зачинишся у своїй квартирі?

Виконати тести https://naurok.com.ua/test/pozhezhna-bezpera-tvoe-oseli-178453.html



13.04.2020
6 клас Музичне мистецтво
Тема. Симфонія. Увертюра.
Завдання:
1.      Опрацювати в підручнику сторінки 116-122 .
2.      Вивчити поняття «Увертюра»
3.      Прослухати: Д. Шостакович «Святкова увертюра» https://www.youtube.com/watch?v=0xC-7ncvCTg
4.      Прочитати біографію Дмитра Шостаковича, вивчити.
5.      Продовжити розучувати пісню «Добрий маг» О. Шпак.

15.04.2020 року
6 клас Географія.
Тема. Значення вод суходолу для природи і людини. Охорона вод Землі
Завдання:
1. Опрацювати параграф 54, конспектувати.
2. Дати відповіді на питання з підручника ст..196
3. Підготуватися до контрольної роботи ст. 197, 198



16.04.2020 року
6 клас Географія.
Тема. Узагальнення знань з теми «Гідросфера»
Завдання:
Виконати тестову контрольну роботу
в зошиті, або на подвійному листі.
Або ж за посиланням https://naurok.com.ua/test/gidrosfera-239765.html



16.04.2020 року
6 клас Основи здоров’я
Тема. Пожежна охорона. Профілактика пожеж.
Завдання:
1.      Опрацювати параграф 27 (ст. 123- 128)
2.      Дати відповіді на питання 5,6,7,9 з підручника на ст. 128



22.04.2020
6 клас Географія.
Тема. Складові біосфери, особливості їх поширення на земній кулі.
Завдання:
1.      Опрацювати параграф 55, конспектувати.
2.      Дати відповіді на питання з підручника ст..203
3.      Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=7o1wPhCx6EA

4.      Знати що таке біосфера, які її межі, з чого складається


23.04.2020 року
6 клас Географія.
Тема. Властивості ґрунтів. Ґрунтовий покрив, карта ґрунтів. Вплив людини на біосферу і ґрунти.
Мета: сформувати поняття про грунти, їх властивості та визначити закономірності їх поширення на земній кулі.
Обладнання для роботи: підручник, зошит; можливість перегляду відео.
Вивчення нового матеріалу
1.      Використовуючи словник термінів в підручнику запишіть в зошиті визначення поняття  «грунт».
2.      Перегляньте  відео про грунти за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=6oM-3RzVYxM
3.      Запам'ятайте чинники утворення грунтів, поданих на схемі нижче:

4.      Опрацюйте ст.203-206  підручника, §56, та  заповніть  таблицю  в зошиті про  типи грунтів та запам'ятайте їх:

Тип грунту
Умови утворення та поширення
Родючість грунту
     Приклад:
      Червоно-жовті
   Під вологими екваторіальними лісами, в умовах великої кількості опадів
      Низька
   Сірі і бурі пустельні


    Чорноземи


    Сірі лісові


     Підзолисті


     Тундрово-глеєві


     Арктичні


5.      Опрацюйте ст.206-209 в §56 та перегляньте відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=sfYKdB_FZJ8
6.      На основі переглянутого відео та опрацювання сторінок  §56 дайте відповідь на запитання (усно):
-        Чому біосферу і грунти необхідно охороняти?
Завдання для закріплення та самоконтролю:
Виконай завдання за посиланням: https://learningapps.org/view5911340


Бажаю вдалого засвоєння навчального матеріалу!

23.04.2020 року
6 клас Основи здоров’я
Тема. Засоби пожежогасіння. Гасіння невеликої пожежі. Захист органів дихання в зоні пожежі. Дії в разі загоряння одягу. Практична робота №26 «виготовлення ватно-марлевої пов’язки.»
Завдання:
1.      Опрацювати параграф 27 ст 125-128
2.      Дати відповіді на питання 4,5,6,7 підручника на ст. 128
Виконати з допомогою батьків практичну роботу №26 «виготовлення ватно-марлевої пов’язки.» Будьте обережні із ножицями. Можете скористатися відео https://www.youtube.com/watch?v=2o5SVCpD_x8&vl=uk
Виконати тест https://naurok.com.ua/test/zasobi-pozhezhogasinnya-gasinnya-neveliko-pozhezhi-zahist-organiv-dihannya-v-zoni-pozhezhi-di-v-razi-zagoryannya-odyagu-196651.html



27.04.2020
6 клас Музичне мистецтво
Тема. Концерт. Симфонічна фантазія, поема.
Завдання:
1.      Опрацювати в підручнику сторінки 124-130 .
2.      Вивчити поняття «Концерт»
3.      Прослухати:
Алессандро Марчелло «Концерт ре мінор для гобою і струнних» https://www.youtube.com/watch?v=xBBFnIOmJoU
Дмитро Бортнянський «Концерт ре мажор для чембало (фортепіано) з оркестром» https://www.youtube.com/watch?v=HVsxnXhyOBk
4.      Порівняйте прослухані твори, тембри сколюючих інструментів та характер музики.
5.      Розучувати пісню «Скрипалик-цвіркунець» В. Поповича.
За допомогою https://www.youtube.com/watch?v=lye3hFnCJkE  та тексту і нот на ст. 126,127


29.04.2020 року
6 клас Географія.
Тема. Природні комплекси як наслідок взаємозв’язків компонентів природи
Завдання:
1.      Опрацювати параграф 57, конспектувати.
2.      Переглянути відео урок https://www.youtube.com/watch?v=XakMx2YiEeI
3.      Дати відповіді на питання з підручника ст..213
4.      Виконати тест https://naurok.com.ua/test/prirodni-kompleksi-337897.html



30.04.2020 року
6 клас Географія.
Тема. Природні зони
Завдання:
1.      Опрацювати параграф 58, конспектувати.
2.      Переглянути відео урок https://www.youtube.com/watch?v=jXr7j6FFXTA
3.      Дати відповіді на питання з підручника ст..216
4.      Виконати тест https://naurok.com.ua/test/prirodni-zoni-svitu-335119.html

30.04.2020 року
6 клас Основи здоров’я
Тема. Види небезпечних промислових об’єктів
Завдання:
1.      Опрацювати параграф 28.
2.      Вивчити групи небезпечних промислових об’єктів.
3.      Вивчити алгоритм дій при сигналі про небезпеку в разі аварії на підприємстві.
4.      Вивчити порядок дій при оголошенні евакуації.
5.      Дати відповіді на питання 4,5,6,7 підручника на ст. 134



04.05.2020

6 клас Музичне мистецтво

Тема. Музично-театральні жанри. Балет. Оперета

Завдання:

1.      Опрацювати в підручнику сторінки 131-140.

2.      Вивчити поняття «Балет», «Оперета», «Попурі»

3.      Прослухати

Арам Хачатурян фрагмент балету «Спартак» https://www.youtube.com/watch?v=j1dkWoal3lQ

Уривок оперети Й.Штрауса «Летюча миша» https://www.youtube.com/watch?v=IsuBsKtGCx0

4.       Подивитись оперету Й.Штрауса «Циганський барон» https://www.youtube.com/watch?v=PWQT1DkX68Q

5.      Вивчити біографію Арама Хачатуряна ст. 134



07.05.2020 року

6 клас Географія.

Тема. Узагальнення знань з теми «Біосфера та грунти. Природні комплекси»

Завдання:

рівень

(виберіть правильну відповідь)

1. Нижня межа біосфери в гідросфері досягає глибини…

а) 11022м;

б) 8850м;

в) близько 15км;

г) 3000км.

2. У зоні арктичних пустель водяться

а) жирафи;

б) білі ведмеді;

в) північні олені;

г) тюлені.

3. Найдавнішим заповідником України є:

а) Шацький національний природний парк;

б) Хомутівський степ;

в) «Асканія-Нова».

II рівень

4. Що називають природнім комплексом?

5. Що називають техносферою?

6. Що таке природна зона?

III рівень

7. Описати склад і властивості грунту.

8. Які царства живої природи існують на землі?

9. Дати характеристику зони арктичних пустель.

IV рівень

10. У чому полягає забруднення атмосфери? До яких наслідків це призводить?

11. Природні території свого краю, що охороняються.

12. В. І. Вернадський – основоположник учення про біосферу.

 

 

07.05.2020 року

6 клас Основи здоров’я

Тема. Безпека руху велосипедиста. Елементи конструкції велосипеда, що впливають на безпеку руху.   Практична робота №27«Вивчення вмісту автомобільної аптечки »

Завдання:

1.      Опрацювати параграф 29.

2.      Вивчити елементи конструкції велосипеда, що впливають на безпеку руху.

3.      Вивчити правила дорожнього руху для велосипедистів, а також знати, як одягатись для їзди..

4.      Вивчити правила виконання маневрів.

5.      Дати відповіді на питання та виконати завдання 1-10 підручника на ст. 140

 


13.05.2020 року

6 клас Географія.

Тема. Населення Землі.

Завдання:

1.      Опрацювати параграф 60,

2.      Проаналізувати графік, як змінювалась чисельність населення протягом останніх століть.ю які прогнози на майбутнє.

3.      За допомогою атласу (карта Народи та густота населення світу ст. 34-35) визначте найбільше і найменше заселені території Землі.

4.      Переглянути відео урок  https://www.youtube.com/watch?v=vA9J9wulgeA

5.      Дати відповіді на питання ст. 221

 

14.05.2020 року

6 клас Географія.

Тема. Найбільші за площею та чисельністю населення держави світу Практична робота 8. Позначення на контурній карті кордонів найбільших держав у різних частинах світу та їх столиць..

Завдання:

1.      Опрацювати параграф 61,

2.      Визначити які держави є найбільшими за площею, які за чисельністю населення..

3.      Визначити, з яким державами ми є сусідами..

4.      Виконати практичну роботу 8, (або в підручнику ст. 223 №9)

5.      Дати відповіді на питання ст. 224

 

 

14.05.2020 року

6 клас Основи здоров’я

Тема. Поведінка в екстремальних ситуаціях

Завдання:

1.      Опрацювати параграф 30

2.      Вивчити номери телефонів аварійних служб.

3.      Вивчити правила взаємодії із рятувальниками та алгоритм повідомлення рятувальним службам.

4.      Знати правила надання першої долікарської допомоги при ураженні електричним  струмом, хімічними речовинами, ДТП

5.      Вивчити вміст автомобільної аптечки..

6.      Дати відповіді на питання та виконати завдання підручника на ст. 147

 


18.05.2020

6 клас Музичне мистецтво

Тема. Жанри зустрічаються.

Завдання:

1.      Опрацювати в підручнику сторінки 141-143.

2.      Вивчити поняття «Балет», «Оперета», «Попурі»

3.      Прослухати

Михайло Глінка «Вальс-фантазія» https://www.youtube.com/watch?v=HTzaes6E7A4

Сергій Рахманінов «Етюд-картина» https://www.youtube.com/watch?v=-Qle3WKXm3o

4.       Розучувати пісню Н.Май «Малюки»

Плюс http://music.i.ua/player/2280068/11515/158076/

Мінус https://backingtrackx.com/minusovka/89607/1/maluki.html

5.      Виконати завдання на ст. 143 (музичні вікторина та музичний проект)



21.05.2020 року

6 клас Основи здоров’я

Тема. Узагальнюючий контроль з теми

 

Безпека в побуті і навколишньому середовищі.

Завдання I. Познач правильні твердження «+», а неправильні «-» ( 1 -6 балів ).

1.      Щоб поліпшити якість питної води, її можна очищати вдома.

 

2.      Саморобними приладами користуватися безпечно.

 

3.      Електроприлади увімкнені в мережу можна заповнювати водою.

 

4.      Удар по газовому балону або його падіння можуть призвести до вибуху.

 

5.      Засоби побутової хімії можна зберігати разом з харчовими продуктами.

 

6.      У разі порушення правил використання засобів побутової хімії та ліків вони стають небезпечними для здоровя.

 

7.      У разі пожежі зателефонувати 102.

 

8.      Якщо загорівся працюючий електроприлад, наприклад телевізор або електрочайник, їх зразу потрібно гасити водою.

 

9.      Під час пожежі люди гинуть не так від вогню чи високої температури, як від диму й газів, що виділяються в процесі горіння.

 

10.  Про небезпеку населення сповіщають сигналом «Увага всім!»: лунає сирена цивільної оборони, переривчасті гудки підприємств, транспорту, удари в дзвони, рейки.

 

11.  26 травня в світі відзначається Міжнародний день велосипедиста.

 

12.  Виїжджати на проїзну частину дороги велосипедист має право до 14 років.

 

13.  Велосипедистам не забороняється тягнути на буксирі інший велосипед.

 

14.  Велосипедист на дорогах повинен додержуватися Правил дорожнього руху.

 

15.  При хімічних опіках шкіри рідкою речовиною уражене місце промивають водою впродовж 15 – 30 хвилин.

 

16.  Якщо на шкіру потрапило негашене вапно, у жодному разі не можна змивати його водою.

 

17.  При отруєнні природним і чадним газом до приїзду лікаря постраждалого потрібно вивести або винести надвір, розстебнути одяг на грудях.

 

18.  Від своєчасного надання першої допомоги залежить життя людей.

 

 

Завдання II. Встанови відповідність ( 1 -4 бали ).

 1 

 

 

А) отрута

2   

 

 

Б) виїзд велосипедистів

3     

 

 

В)  їдка речовина

4     

 

 

Г) велосипедна доріжка

 5    

 

 

Д) доріжка для пішоходів і велосипедистів

6        

 

 

Е) рух на велосипедах заборонено

7     

 

 

Є) вогненебезпечна речовина

8  

 

 

З) пішохідний перехід

 

Завдання III. Встанови послідовність ( 1 – 2 бали ):

1)      щоб увімкнути конфорку газової плити:

2)      щоб вимкнути конфорку газової плити:

А. Перекрити вентиль на газовій трубі чи балоні.

Б. Запалити сірник, піднести його до конфорки.

В. Вимкнути кран конфорки.

Г. Відкрити вентиль на газовій трубі чи балоні.

Д. Увімкнути кран конфорки.

 

 

25.05.2020

6 клас Музичне мистецтво

Тема. Перевіряємо свої досягнення.

Завдання:

1.      Дати відповіді письмово  на питання  в підручнику на ст. 144-145

2.      Виконати тест https://naurok.com.ua/test/pidsumkova-robota-z-muzichnogo-mistectva-6-kl-515960.html



 27.05.2020 року

6 клас Географія.

Тема. Забруднення довкілля та його охорона. Дослідження. Розробка міні-проекту з утилізації побутових відходів..

Завдання:

1.      Опрацювати параграф 64,

2.      Виконати тест https://naurok.com.ua/test/zabrudnennya-dovkillya-ta-yogo-ohorona-505799.html

3.      Підготуватись до контролю знань.

 


 

28.05.2020 року

6 клас Географія.

Тема. Узагальнення знань.

Завдання:

1.      Виконати узагальнюючий тест https://naurok.com.ua/test/planeta-lyudey-527893.html

2.      Виконати тестову контрольну роботу за семестр https://naurok.com.ua/test/semestrova-kontrolna-robota-za-2-sem-6-klas-527216.html

 

 

28.05.2020 року

6 клас Основи здоров’я

Тема. Повторення вивченого за семестр

Завдання

1.      Повторити вивчене протягом семестру.

2.      Виконати підсумковий тест https://naurok.com.ua/test/pidsumkoviy-test-za-ii-semestr-524769.html



Немає коментарів:

Дописати коментар

Дистанційне навчання - необхідна умова сьогодення

Дистанційне навчання – це добре організована й контрольована самоосвіта з використанням комп’ютерної техніки й комунікаційних мереж. У св...