Шановні восьмикласники! Будь ласка, опановувати навчальний матеріал ви можете за допомогою інтернет джерел.
23.10.2020
8 клас Основи здоров’я
Тема. Фізична складова
здоров’я. Оздоровчі системи. Поняття про оздоровчі системи. Складові оздоровчих
систем. Фізичні якості людини. Вплив фізичної активності на здоров’я.
Завдання:
1.
Вивчити §§ 8,9
2.
Опрацюйте ситуаційні завдання
3.
Виконайте моделювання ситуацій
4.
Виконайте тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5468780
Відповіді
надсилайте на вайбер як фото та скріншоти
21.10.2020 року
8 клас Географія.
Тема. Форми земної поверхні.
Простягання низовин, височин, гір, річкових долин. Карта «Фізична поверхня»
Завдання:
1.
Опрацювати §12
2. Виконати
тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8315890
3. Заповнювати контурну фізичну карту,
наносячи основні форми рельєфу.
Результати надішліть на вайбер у вигляді скріншоту.
20.10.2020
8 клас Мистецтво
Урок 8
Тема. Мистецькі перлини
Візантії та Київської держави
Діти, з минулого уроку ви пам’ятаєте,
що центром середньовічного
мистецтва була Візантія зі столицею Константинополь. Майже до кінця Середньовіччя
Константинополь був не лише найбільшим містом християнського й мусульманського
світів, а й найбагатшим і найрозвиненішим. Розвиток Візантії зумовив формування візантійського стилю. Про
особливості візантійського стилю, а також розквіт таких видів мистецтва як архітектура і живопис, ми
будемо говорити сьогодні на уроці. Візантійський стиль зародився в архітектурі й образотворчому мистецтві,
виявився в ілюструванні книги, поширився на такі види мистецтва, як декоративно-прикладне
і музичне, вплинув на розвиток моди. Цей стиль поширився далеко за межі
Візантії і отримав подальший розвиток у мистецтві Київської Русі, народів Балканського
півострова, Італії та Кавказу.
Пригадайте, які ознаки цього стилю
Подумайте і дайте відповідь
1) Який вид архітектурних споруд запозичили
у Візантії київські зодчі?
2)Назвіть
архітектурні пам'ятки України періоду Київської держави.
3)Чим вони відрізняються
від архітектурних споруд
Візантії?
4) Назвіть види живопису того часу
5) Які технології
створення ікон тоді існували?
Сьогодні ми поговоримо про Музичне та театральне мистецтво Візантії та
Київської Русі
Прослухайте пісню О. Богомолець на сл. Л. Костенко «Давня пісня» https://www.youtube.com/watch?v=D7yXqzF2rt8&ab_channel=igorsich
Пісня, у виконанні Ольги Богомолець, перенесла нас в ці далекі славні часи X-XII ст. коли
давньоруська держава зі столицею у Києві перетворилось на одну з найбільших
культурних і політичних центрів. Тутрозвивалась писемність, закладались
підвалини науки й освіти, утворювались осередки самобутньої культури, зокрема
музичної. На уроці ми сьогодні і дізнаємося, яку ж музику слухали і виконували
наші предки.
Ромаїття
музичної культури Київської зумовлено продовженням традиції східно-словянської
культури, запозиченням європейських придворно-світських традицій і наслідування
візантійської культури.
Музичне мистецтво Візантії не було таким яскравим, як музичне мистецтво
Київської держави.
Світська музика звучало при
імператорському дворі і була представлена такими жанрами як акламація
(ритуально-святкової оди) і поліхронії (оди до виходу імператора) Народна
музика була представлена акритськими піснями.
За часів Київської Русі в
музичному мистецтві одночасно існувало три напрями: народна музика,
придворна-світська та церковна.
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-muzicna-kultura-kiivskoi-rusi-217118.html
https://gdz4you.com/prezentaciyi/istoriya-ukrayiny/muzyka-kyyivskoyi-rusi-9390/
кладіть опорну схему за
текстом
«Народна музика»
-календарно-обрядові;
-родинно-обрядові.
Види
календарно-обрядових пісень - щедрівки, колядки, веснянки та гаївки,
русалські та купальські, жниварські пісні.
Види родинно-обрядових
пісень - колискові, весільні,
жартівливо-сатиричні, частівки, поховальні голосіння.
«Придворно-світська
музика»
Народних співців, яких
часто запрошували до княжих палат називали скоморохами
Пісні, що звучали у княжих дворах - величальні пісня, билини.
Відомі співців-дружинників - Боян («Слово о полку Ігоревім»), Митус,
Галицько-Волинське князівство).
«Церковна
музика»
Доместиками називали
педагогів, що вчили церковному співу?
Єдиний музичний
інструмент дозволяла православна церква - Дзвін. Він виконував сповіщальну функцію.
Провідний жанр
християнського богослужіння – Літургія
Прослухайте
Київський знаменний розспів
К. Стеценко
https://www.youtube.com/watch?v=SDvTuQWTDko&ab_channel=OlegPavlyuchenkov
З третьої хвилини по десяту
хвилину https://www.youtube.com/watch?v=philKhYHvGU&ab_channel=bongerus.
1.
Опрацювати
в підручнику сторінки 41-45
2.
Завдання
зі знаком «!?»до даного тексту підручника на ст. 41,42 виконати письмово
3.
Виконайте
тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9965988
4.
Творче
завдання на ст. 44-45 – виконайте один варіант, що вам до вподоби, до 3
листопада.
16.04.2020
8 клас Основи здоров’я
Тема. Підсумковий урок з теми «Здоров’я
людини»
Завдання:
1.
Виконайте тест https://naurok.com.ua/test/uzagalnennya-z-temi-zdorov-ya-lyudini-nadannya-domedichno-dopomogi-u-nadzvichaynih-situaciyah-574553.html
2.
Відповіді
надсилайте на вайбер як фото та скріншоти
8 клас13.03.2020 року7 клас Географія.Тема. Урок узагальнення з теми «Ландшафти України. Природокористування»Завдання:1. Виконати контрольну роботу на листках у клітинку, використавши джерело https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-landshafti-ukra-ni-prirodokoristuvannya-102559.htmlОберіть для себе будь який варіант. Фото роботи надішліть до кінця дня 18,03,2020. Після карантину роботу здасте в оригіналі.2. Виконайте тест https://naurok.com.ua/test/landshafti-prirodokoristuvannya-46803.htmlРезультати надішліть на вайбер у вигляді скріншоту.
16.03.20208 клас Основи здоров’яТема. Екологічна безпека. Забруднення навколишнього середовища і здоров’я. Питна вода і здоров’я. Небезпека купання у забруднених водоймах.Завдання:1. Опрацювати параграф 23
18.03.20208 клас МистецтвоТема. Романтизм в образотворчому мистецтві.Завдання:1. Опрацювати в підручнику сторінки 146 - 151.
18.03.20208 клас Географія.Тема. Кількість населення в світі та Україні. Чинники, що впливають на кількість населення: природний рух, міграції. Зміна кількості населення в світі та Україні. Регіональні відмінності демографічних процесів. Дослідження Чубинського.Демографічна політика Практична робота 11. Обчислення показників природного та механічного руху населення в різних регіонах УкраїниЗавдання:
20.03.2020 року8 клас Географія.Тема. Механічний рух населення: причини і види міграцій, основні напрямки міграційних потоків у світі та Україні. Українська діаспора. Міграційна політика Практична робота 11. (продовження)Обчислення показників природного та механічного руху
20.03.20208 клас Основи здоров’яТема. Атмосферні забруднення та їх вплив на здоров’я. Вплив транспорту на навколишнє середовище та здоров’я. Вплив забруднення ґрунтів на здоров’я.
25.03.2020 року8 клас Географія.Тема. Статево-віковий склад населення світу й України. Тривалість життя населення Практична робота 12. Аналіз статево-вікових пірамід України та окремих країн світуЗавдання:1. Опрацювати параграф 44. Скласти опорний конспект
06.05.2020 року
8 клас Географія.
Тема. Урок узагальнення і систематизації з теми «Населення
України та світу»
Завдання:
Дати відповіді на питання 1,3,6,8.
на ст. 254. та розв’язати задачі на13-18.
Якщо виникнуть труднощі –
дзвоніть.
06.05.2020
8 клас Мистецтво
Тема. Реалістичний стиль в музичному
мистецтві.
Завдання:
1.
Опрацювати в
підручнику сторінки 175-181
2. Знати сюжет опери «Ріголетто» Джузеппе Верді та «Борис
Годунов» Модеста Мусоргського.
3. Подивитись арію Ріголетто https://www.youtube.com/watch?v=ilanDItkh28
Пісеньку герцога https://www.youtube.com/watch?v=uoyN2rJaHN4
Фінальну сцену бурі https://www.youtube.com/watch?v=cevTaf3AREw
4. Подивитись з опери «Борис Годунов» https://www.youtube.com/watch?v=mUPSyTZXz7E
5. Послухати уривок музичної картини П.Ніщинського «Вечорниці»
«Закувала та сива зозуля» https://www.youtube.com/watch?v=I5fMEF5th1U
6. Послухати уривок опери Д. Січинського «Роксолана» «Хор
русалок з прологу» https://www.youtube.com/watch?v=B7mzxjKWCR8 до
5 хв
7.
Дати відповіді на
питання на ст. 181
08.05.2020 року
8 клас Географія.
Тема. Природа та населення свого адміністративного
регіону Географічне положення,
адміністративно-територіальний устрій, історія формування і розвитку.
Завдання:
1.
Опрацювати джерело https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D1%96%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%8C
3.
http://library.kr.ua/kray/shlakhovoy/form2013.html
4.
У конспекті
розкрити питання
o Географічне положення Кіровоградської області
o Адміністративно-територіальний устрій нашої області
o Історія формування Кіровоградщини
08.05.2020
8 клас Основи здоров’я
Тема. Загроза тероризму.
Завдання:
1.
Опрацювати параграф
29 ст 135-138
2. Дати відповіді на питання 2,6,8,9,10 на ст. 138
3. Змоделюйте запропоновані ситуації
Відповіді надсилайте на вайбер як фото та скріншоти
13.05.2020 року
8 клас Географія.
Тема. Природа регіону. Особливості природних умов і ресурсів.
Завдання:
Використовуючи інтернет
джерела, власні спостереження, друковані видання, опишіть природу рідного краю
за планом:
1.
Рельєф, геологічна
будова, корисні копалини.
2. Внутрішні води
3. Клімат
4. Ґрунти.
5. Рослинність
6. Тваринний світ
7. Ландшафти
8.
Природокористування.
13.05.2020
8 клас Мистецтво
Тема. Стильовий синтез. Творчість
Тараса Шевченка і Миколи Лисенка
Завдання:
1.
Опрацювати в
підручнику сторінки 182-186
2. Ознайомитись із художніми творами Т.Шевченка.
3.
Написати твір на
тему «Багатогранність талантів Великого Кобзаря»
15.05.2020 року
8 клас Географія.
Тема. Населення регіону. Кількість та структура
населення.
Завдання:
2.
У конспекті розкрити
питання
o Кількість населення
o Статево-віковий склад
населення
o Природний рух
o Національний склад
o Зайнятість трудових ресурсів.
o Релігія
15.05.2020
8 клас Основи здоров’я
Тема. Інформаційна безпека. Вплив
засобів масової інформації на здоров’я і поведінку людей.
Завдання:
1.
Опрацювати параграф
30 ст 139-140
2. Дати відповіді на питання 1,3,4,5,6 на ст. 141
3. Змоделюйте запропоновані ситуації
Відповіді надсилайте на вайбер як фото та скріншоти
20.05.2020 року
8 клас Географія.
Тема. Природокористування. Об’єкти природо-заповідного
фонду.
Завдання:
1.
Повторити пройдений
раніше матеріал, пригадати https://geografiamozil2.jimdofree.com/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0/%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D0%B8%D1%82%D1%83%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F-%D0%B2-%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%96/
2.
Проаналізувати, чи раціонально використовуються природні
ресурси в нашому регіоні.
3.
Опрацювати джерело http://ekolog.kr-admin.gov.ua/files/ecopassport.pdf ст. 46-51
4.
http://pzf.land.kiev.ua/pzf-obl-11.html
5.
У конспекті виписати
ті об’єкти ПЗФ, що розташовані у Гайворонському районі із зазначенням об’єктів,
охорони.
20.05.2020
8 клас Мистецтво
Тема. Стильовий синтез.
Творчість Миколи Лисенка і Михайла Вербицького
Завдання:
1.
Опрацювати в
підручнику сторінки 187-193
2. Ознайомитись із музичними творами М Лисенка та М. Вербицького.
М. Лисенко Молитва за Україну https://www.youtube.com/watch?v=9ICZ_LCkKDY
М. Вербицький Хор «Заповіт» https://www.youtube.com/watch?v=zPEkSOI4IKc
3. Переглянути Арію «Гей, літа орел» з опери «Тарас Бульба» https://www.youtube.com/watch?v=suNnN1xgUXo
4. Друга рапсодія для фортепіано сарабанда «Сонце
низенько, вечір близенько» https://www.youtube.com/watch?v=PRsLJlqNg0s
5. Дует «Коли розлучаються двоє» https://www.youtube.com/watch?v=4M5YCtKkfQY
6. Розучувати пісню «Реве та стогне Дніпр широкий»
плюс https://www.youtube.com/watch?v=TjeNIQeNWtk
мінус- https://www.youtube.com/watch?v=6m0Xv57UYsE
22.05.2020 року
8 клас Географія.
Тема. Екскурсія Ознайомлення з об’єктами природи
своєї місцевості
Дослідження Особливості природи місцевості для життя, господарювання та побуту
населення..
Завдання:
1.
За можливості
здійснити екскурсію до узбережжя Південного Бугу, ставів, боліт та ознайомитись
із об’єктами природи.
2.
Виконати дослідження
«Особливості природи місцевості для
життя, господарювання та побуту населення».
Чекаю на ваші роботи.
22.05.2020
8 клас Основи здоров’я
Тема. Комп’ютерна безпека. Безпека в
мережі інтернет.
Завдання:
1.
Опрацювати параграф
30 ст 140-141
2. Дати відповіді на питання 2 на ст. 141
3. Змоделюйте запропоновані ситуації
Відповіді надсилайте на вайбер як фото та скріншоти
27.05.2020 року
8 клас Географія.
Тема. Підсумковий урок.
Завдання:
1.
Виконати тест https://naurok.com.ua/test/priroda-ta-naselennya-svogo-administrativnogo-regionu-526071.html
27.05.2020
8 клас Мистецтво
Тема. Перевіряємо свої
досягнення
Завдання:
1.
Виконати тест https://naurok.com.ua/test/pidsumkova-robota-z-mistectva-8-klas-525700.html
29.05.2020 року
8 клас Географія.
Тема. Повторення вивченого
Завдання:
1.
Виконати завдання https://naurok.com.ua/test/kontrolna-robota-geografya-8-kl-528499.html
29.05.2020
8 клас Основи здоров’я
Тема. Підсумковий урок з теми « Безпека
в побуті і навколишньому середовищі».
Завдання:
1.
Виконайте тест https://naurok.com.ua/test/diagnostichniy-kontrol-znan-z-osnov-zdorovya-7-klas-523869.html
Немає коментарів:
Дописати коментар