Шановні батьки п’ятикласників! Будь ласка, допоможіть вашим дітям опанувати навчальний
матеріал за допомогою інтернет джерел.
Аби відкрити посилання, яке виділене підкресленнямі
є синього кольору, натисніть на клавішу Сtrl і власне саме посилання одночасно.
21.10.2020
Урок 7 «Пісня – душа народу»
Шановні п’ятикласники, тема
сьогоднішнього уроку «Пісня – душа народу». Пропоную вам ознайомитись із
теоретичним матеріалом до уроку. В тексті ви побачите посилання, за допомогою
яких ви зможете прослухати рекомендовані пісні для сприйняття та співу.
Душа України – у пісні,
Бо лине вона крізь століття,
Збирає думки і молитви,
Несе до нових поколінь їх.
Народна пісня будується, як і
композиторська, у куплетній формі
Перший куплет = заспів + приспів
Другий куплет = заспів + приспів
Пісню називають душею народу.
Вона — унікальний феномен, який супроводжує людину від її народження протягом
усього життя. З давніх-давен людина розповідала в піснях про все те, що її
оточувало, хвилювало. З народної пісні ми дізнаємося про побут, родинне життя,
традиції та обряди народу.
Пригадайте: які основні пісенні
жанри ви знаєте? (ліричні, жартівливі,
гімни, історичні, колискові).
Україна здавна славилася своїми
піснями. Талановитий народ створив унікальне розмаїття історичних і побутових,
ліричних жартівливих, танцювальних і дитячих пісень.
Народна пісня – це скарб
українського народу. Світ пісні – широкий та різноманітний за змістом та
характером. Серед цього розмаїття значне місце посідає жанр, пов'язаний із
звичаями та обрядами. Це календарно – обрядовий цикл пісень. Тому тема нашого уроку –
«Календарно-обрядові пісні»
КАЛЕНДАРНО-ОБРЯДОВІ ПІСНІ
-
Одними з найдавніших серед
народних пісень є календарно-обрядові. Вони виникли ще в
первісному суспільстві. Наші предки не вміли пояснити різних явищ природи, а
тому вважали, що дощ, грім, вітер, сонце є живими істотами-богами, від яких
нібито залежали життя й добробут людей. Своїм
богам вони давали імена. Сварог — бог неба і небесного вогню — навчив людей
користуватися плугом. У Сварога було багато дітей. Один з них, бог грому і блискавок Перун,
посилав на землю дощ, коли залишав за собою незачиненими небесні двері. Богом
зими був Коляда, сонця і весни — Ярило, жнив, добра і
достатку — Дажбог. Щоб задобрити своїх богів, люди
виконували різні дії — обряди, які супроводжувалися піснями, танцями, іграми.
Пісні, які виконують під час
обрядів, називаються обрядовими
- Кожної пори року
виконувалися певні обряди та відповідні
їм пісні. Тому й розрізняють пісні літнього циклу — русальні, купальські;
осінні - жниварські; пісні зимового
циклу — колядки й щедрівки; весняні - веснянки
Прослухайте веснянки - «Подоляночка»,
https://www.youtube.com/watch?v=6DyLrarUytI&ab_channel=%D0%97%D0%BB%D1%8E%D0%B1%D0%BE%D0%B2%27%D1%8E%D0%B4%D0%BE%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%B9-%D0%94%D0%B8%D1%82%D1%8F%D1%87%D1%96%D0%BF%D1%96%D1%81%D0%BD%D1%96
«Вийди, вийди, Іванку»)
https://www.youtube.com/watch?v=qgqwi7zaOZo&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%BD%D0%B0%D0%9C%D0%B0%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE
-
Обов'язковим звичаєм Іванова дня (з 6 на 7 липня) було масове купання: з цього дня з
річок виходила вся нечисть, На свято Івана Купала був
традиційним обряд пускання вінків на
воду.
Дівчата таким чином ворожили, чи вийдуть цього року заміж. В який бік попливе віночок
— там і милий живе.
-
В день Івана Купала зцілювалися росою. Для цього вставали якомога раніше і ходили босоніж по цілющій купальській росі, збирали
лікарські трави. Отож, як мовиться, хто рано встає, тому й Бог дає!
-
А головна особливість купальської
ночі-очищаючі багаття [вогнища]. Навколо них танцювали, через них стрибали: хто
вдаліше і вище стрибне, той буде щасливіший.
-
Великою надією у нашого хліборобського народу були
жнива. Це велике свято, і до нього на Україні готувалися заздалегідь. У перший
день жнив люди вирушали до сходу сонця в поле. Всі були святково одягнені.
Першу зажинку починала найкраща жниця.
Вона розстеляла
скатертину або рушник із хлібом – сіллю та свічкою. На узбіччі вона зупинялася,
тричі кланялася ниві, промовляючи: „Дай, Боже, легко почати, а ще легшее
дожати”. Косити починав найповноважніший
у селі чоловік.
Прослухайте пісню «Дівка Явдошка» https://www.youtube.com/watch?v=m7o3p41Q3Lc&ab_channel=%D0%98%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%9A%D0%BE%D1%80%D0%BD%D0%B5%D0%B5%D0%B2%D0%B0
«Братик Яків» https://www.youtube.com/watch?v=zmnF1s9pORE&ab_channel=%D0%94%D0%B5%D1%82%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B5%D0%BF%D0%B5%D1%81%D0%BD%D0%B8%D1%81%D0%91%D0%BE%D0%B1%D0%B8
-
Перший сніп ставили в хаті на почесному місці
під образами – на покуті. Обмолочувався він окремо. Зерна з цього снопа
святили в церкві. Соломою першого снопа годували корів, щоб не хворіли.
-
Великим святом був день
Різдва Пресвятої Богородиці, Друга Пречиста (21
вересня). В цей день пеклись калачі, готувались різні
страви, влаштовувались
гостини, дівчата просили у Богородиці добрих і багатих женихів.
Але найзначимішим
осіннім святом булла Покрова
Пречистої Богородиці (14
жовтня). З цього дня починалася пора осінніх весіль, дівчата
молилися до Богородиці і просили послати їм щасливу пару.
За осінніми турботами проходила
осінь і наставали великі зимові християнські свята: Різдво Христове, Новий рік,
Водохреща, які супроводжувалися колядками та щедрівками. Колядки– це переважно величальні
пісні.
-
Колядками зустрічали Святий вечір Христового Різдва.
Розучіть
пісню «Чи не той то Омелько»
https://www.youtube.com/watch?v=6Y0eWriMRMg&ab_channel=%D0%A2%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D1%96%D1%8F%D0%9C%D0%B0%D0%BB%D1%8F%D1%82%D0%BA%D0%BE%D0%A2%D0%92
Відео вашого співу надсилайте мені у приват
5 клас
19.10.2020
5 клас Основи здоров’я
Тема. Умови успішного навчання.
Розвиток здібностей. Створення мотивації до навчання. Типи сприйняття
інформації. Активне слухання. Прийоми для кращого запам’ятовування. Підготовка
до контрольної роботи.
Завдання:
1.
Опрацювати §7
2. Вивчити основні поняття виділені жирним курсивом.
3. Виконай завдання на ст. 48.
4. Вивчити типи сприйняття ст. 51
5. Розберись, що таке активне слухання, виконай ситуаційні
завдання і попрацюй в парі ст.. 52
6.
Виконай вправу на ст.
54
5 клас
12.03.2020 року
5 клас Природознавство
Тема. Вплив на організми
чинників живої природи. Взаємозв’язки між організмами. Угруповання організмів.
Співіснування організмів.
Завдання:
1.
Опрацювати параграф
43
2. Вивчити правила.
5. надіслати скріншот
Пояснити письмово
чому «зайвих організмів у природі немає – природі потрібні всі».
16.03.2020
5 клас Основи здоров’я
Тема. Узагальненя знань з теми
«Соціальне благополуччя»
Завдання:
1.
Виконати контрольну
роботу
виконати один з варіантів
Тестове
завдання № 07
/Основи здоров’я 5 кл./
Дата ___________ Прізвище, ім’я _______________________
І варіант
І рівень (0,5 бала)
1. Хвороба, за якої повністю
руйнується імунітет людини
а) грип; б)
сколіоз;
в) СНІД; г) ВІЛ.
2. Порозумінню між людьми сприяє:
а) щирість і тактовність; б) дискримінація;
в) уміння слухати; г) толерантність.
3. Кожна дитина має
право:
а) на модний одяг; б) повноцінне харчування;
в) здоров’я; г)морозиво.
4. Ознака ефективного
спілкування:
а)усі слухають уважно один
одного;
б)ніхто не слухає, а всі
говорять одночасно;
в)співрозмовники перебивають
один одного;
г)усі доброзичливі.
5. Збудник туберкульозу:
а) кишкова паличка; б) паличка Коха;
в) плазмодій; г) бліда
поганка.
6.Для знищення збудника
хвороби потрібні:
а) комп’ютер; б) ліки;
в) свіже повітря; г)зміцнення
імунітету.
ІІ рівень (1 бал)
7. Дайте
визначення:
Туберкульоз – це _______________________________________
_________________________________________________________
8.
Дайте визначення:
СНІД–
це _________________________________________________
__________________________________________________________
_________________________________________________________
9. Встанови відповідність
1-
Пасивна поведінка
|
а) погрози, лайка, стиснуті
кулаки, насуплені брови, сердитий голос;
|
2- Упевнена поведінка
|
б)
порядність,чесність, справедливість, почуття обов’язку,гарні манери;
|
3- Агресивна поведінка
|
в) сором’язливість,
занижена самооцінка, зацькований погляд, опущені плечі, переляканий вираз
обличчя.
|
1-___;
2-___; 3-____.
ІІІ рівень (1,5 бала)
10. Наведіть приклади
спілкування. Об’єднайте їх у дві групи:
11. Запишіть, які життєві навички
допомагають бути вам справжнім другом_________________________________________
__________________________________________________________
IV рівень (3 бала)
12. Поміркуйте і запишіть, якою буде ваша поведінка
в цій ситуації.
Ви стали свідком того, що
старшокласник відбирає у вашого однокласника гроші і погрожує побити його.
Однокласник просить вас нікому про побачене не розповідати.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________
Оцінка____________ Підпис вчителя_____________
Тестове
завдання № 08
/Основи здоров’я 5 кл./
Дата ___________ Прізвище, ім’я _______________________
ІІ варіант
І рівень (0,5 бала)
1. ВІЛ –
інфікована дитина
а) має ті
самі права в суспільстві, що і здорова дитина;
б) має
обмежені права, щоб не наражати на небезпеку інших;
в) стає
ізгоєм суспільства;
г) не має
права гратися з дітьми.
2. Позначте
правила, які відповідають нормам моралі
а) не давай обіцянок,
які не можеш виконати;
б) не роби
добрих справ, якщо за них ніхто не віддячить;
в)
відповідай за свої слова і вчинки;
г) не
зраджуй друзів.
3. Для
виявлення туберкульозної інфекції роблять:
а) реакцію
Манту до 15 років;
б) аналіз
слини;
в) флюорографію
до 15 років;
г)
флюорографію з 15 років.
4. До
невербального спілкування належать:
а)
міміка;
б) поза;
в)
діалог;
г) рукостискання.
5. Права
дитини порушуються, якщо:
а) у батьків
відсутні гроші на придбання комп’ютера;
б) дитину
позбавили цукерок;
в) у родині
не звертають увагу на хворобу дитини;
г) дитині не
купують мобільний телефон.
6. ВІЛ не
передається :
а) через
спілкування; б)
через кров;
в) через
поцілунки; г)
через побутові речі.
ІІ рівень (1 бал)
7. Дайте
визначення:
Агресія – це ____________________________________________
_________________________________________________________
8.
Дайте визначення:
Спілкування
– це
__________________________________________
_________________________________________________________
9. Встанови відповідність
1-
ВІЛ
|
а) захисна функція організму;
|
2- СНІД
|
б) вірус імунодефіциту людини;
|
3- Імунітет
|
в) остання
стадія захворювання на ВІЛ- інфекцію.
|
1-___;
2-___; 3-____.
ІІІ рівень (1,5 бала)
10. Наведіть приклади зараження
ВІЛ.
Об’єднайте їх
у дві групи:
11. Поясніть, чому спілкуватися приємно
з людиною щирою і тактовною________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
IV рівень (3 бала)
12.
Поміркуйте і запишіть поради, які допоможуть Софійці подолати невпевненість
Ваша
однокласниця Софія завжди добросовісно готується до уроку біології, але на
запитання вчителя відповідає несміливо, тихим голосом . Якщо їй щось
незрозуміло, вона боїться звернутися до вчителя з запитанням.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________
Оцінка____________ Підпис вчителя_____________
фото роботи надіслати на вайбер
17.03.2020
5 клас Природознавство
Тема. Екосистеми
Завдання:
1.
Опрацювати в
підручнику параграф 44
3. Дати відповіді на ст. 193
4. Виконати підготовку до проекту «Вирощування вищої бобової
рослини» із застосуванням відео фіксації та детального опису роботи. Ст. 1993
5.
Описати одну із
екосистем, які є в межах нашого селища.
18.03.2020
5 клас Мистецтво
Тема. У музичному театрі.
Тематична атестація
Завдання
1.
Опрацювати в підручнику ст.. 122 – 124
2.
Вивчити поняття
«Увертюра», «симфонічна картина», «хореографічна сцена».
5.
Дайте відповіді на
питання на стор 124.
19.03.2020 року
5 клас Природознавство
Тема. Навчальний проект №3 «Вирощування
вищої бобової рослини»
Завдання:
1.
Виконати проект,
керуючись вказівками з підручника на ст..193
2. Здійснити фото- або відео-фіксацію.
3. Опрацювати тестові завдання на ст..194-195
23.03.2020
5 клас Основи здоров’я
Тема. Безпека у побуті і
навколишньому середовищі.
Завдання:
1.
Опрацювати параграф
22.
2. У конспекті розкрити питання
-
Які бувають пожежі
-
Що таке трикутник
вогню?
-
Які бувають горючі
матеріали?
-
Як поводитись із
багаттям на природі.
Результати надсилати у вигляді фото
(конспект) і скріншоту (тест)
5 клас
24.03.2020 року
5 клас Природознавство
Тема. Рослинний і тваринний
світ своєї місцевості.
Завдання:
1.
Створити
презентацію в якій розповісти про тварин і рослин нашої місцевості, керуватися
інформацією із власних спостережень, розповідей близьких і друзів та джерел з
інтернету.
25.03.2020
5 клас Мистецтво
Тема. У музичному театрі. Балет.
Завдання
1.
Опрацювати в підручнику ст.. 125-128
2.
Вивчити поняття «Балет»,
«класичний танець», «характерний танець», «пантоміма».
3.
Визначити , що
застосовували танцівники балету для легкості танцю
5.
айте відповіді на
питання на стор 128.
5 клас
26.03.2020 року
5 клас Природознавство
Тема. Підсумкова атестація з
теми «Планета Земля як середовище життя організмів».
Завдання:
Контрольна
робота з природознавства
уч___ 5 класу
____________________
1.
Вкажіть ряд,
утворений лише організмами
А. сорока, камінь,
аїр
Б. жито, бджола,
щука
В. жук-олень,
Місяць, журавель
Г. горобець, колба,
щебінь
2.
Укажіть ряд, в
якому перелічені властивості організмів
А. звук, блиск,
живлення
Б. об’єм,
мікроскоп, вага
В. оса, Сонце, півень
Г. ріст, рух,
подразливість
3.
Укажіть найменшу
складову організму рослини
А. квітка
Б. листок
В. стебло
Г. клітина
4.
Що спільного у дятла, косулі, сироїжки, ялини?
А. живляться
рослинами
Б. активно
рухаються
В. мешкають усі
Г. утворюють із
неорганічних речовин органічні.
5.
Яка речовина
необхідна рослинам для дихання?
А. вода
Б. кисень
В. хлорофіл
Г. вуглекислий газ.
6.
За якою ознакою
тварини відрізняються від рослин?
А. дають потомство
Б. реагують на
подразнення
В. живляться
готовими органічними речовинами
Г. утворюють органічні
речовини з неорганічних.
7.
Установіть
відповідність між грибами та групами до
яких вони належать.
Гриб група
грибів
1.підберезник а.паразитичні
2.трутовик б.отруйні
3.бліда поганка в.їстівні
4.дріжджі г. одноклітинні
8.
Які організми забезпечують
киснем мешканців нашої планети?
А. гриби
Б. зелені рослини
В. хижаки
Г. рослиноїдні
тварини
9.
Яке біологічне
явище відбувається тільки на світлі?
А. дихання
Б. випаровування
води
В. утворення в рослинах
органічних речовин з неорганічних
Г. рух.
10.
Установіть
відповідність між організмом і його пристосуванням до холодної пори року.
Організм пристосування
1.береза а.впадає
у сплячку
2.дикі гуси б. змінює
забарвлення хутра
3. ведмідь бурий в. відлітає у теплі
краї
4. заєць г.
скидає листя.
11.
Укажіть штучну екосистему.
А. болото
Б. ліс
В. степ
Г. сад
12.
Вкажіть значення
грибів у екосистемі.
А. слугують кормом
для тварин
Б. виділяють
хлорофіл
В. утворюють грунт.
Г. утворюють
органічні речовини
13. Завдяки яким
особливостям тварини лісу залишаються
непоміченими ворогами?
А. мають
маскувальне забарвлення
Б. видають голосні
звуки
В. виділяють
речовини з неприємним запахом
Г. мають
загрозливий вигляд
14. вкажіть ряд, що утворився назвами тільки мешканців річки
А. рак, зморшок, кит
Б. окунь, щука, ряска
В. аїр, лящ, карась
Г. підсніжник, дельфін, сокіл
15. Установіть відповідність між мешканцями саду та
групами організмів, до яких вони належать.
Мешканці
саду група
організмів
1.
Черешня, груша а. бур’яни
2.
Бджола, сонечко б. плодові дерева
3.
Пирій, берізка в. корисні
комахи
4.
Яблунева
плодожерка, тля г. корисні птахи
5.
Дятел, синичка д. шкідливі птахи.
16. Одна з груп організмів у складі екосистеми
називається утворювачами
А. гриби
Б. тварини
В. рослини
Г. бактерії.
Оцінка ___________________________________
06.04.2020
5 клас Основи здоров’я
Тема. Дитина в автономній
ситуації.
Завдання:
1.
Опрацювати параграф
23.
2. У конспекті розкрити питання:
-
Де може статися
автономна ситуація?
-
Як можна
скористатися формулою безпеки, як діяти в небезпечній ситуації:
А) під завалом
Б) у ліфті
В) в катакомбах, підземних комунікаціях, печерах
Г) у горах та лісі
Д) у відкритому
морі.
- Що може допомогти врятуватися у різних ситуаціях.
3. З батьками обговорити запитання, що вкінці параграфу.
Результати надсилати у вигляді фото
(конспект) і скріншоту (тест)
07.04.2020
5 клас Природознавство
Тема. Людина-частина природи. Зв'язок людини з природою.
Завдання:
1.
Опрацювати в
підручнику параграф 45
2. Вивчити правила!!!!!
3. Дати відповіді на питання 1-5 на ст. 201
4.
Виконати і здати попередні
завдання!!!!!! Ті що не зробили
08.04.2020
5 клас Мистецтво
Тема. У музичному театрі. Балет. (продовження)
Завдання
1.
Опрацювати в підручнику ст.. 129-133
2.
Визначити , що означають
терміни «варіації», «па-де-де» та «кордебалет» в балеті.
4.
дайте відповіді на
питання на стор 133.
6.
Виконати проект на
тему «Український балет»
09.04.2020
5 клас Природознавство
Тема. Зміни в природі, що
виникають внаслідок природних чинників і діяльності людини..
Завдання:
1.
Опрацювати в
підручнику параграф 45 (ст. 200-201)
2. Вивчити правила!!!!!
3. Дати відповіді на питання 3--5 на ст. 201 !!!!!!!!!!!!!!!!
4.
Виконати і здати
попередні завдання!!!!!! Ті що не зробили
13.04.2020
5 клас Природознавство
Тема. Зміни в природі нашого
селища, що виникають внаслідок природних чинників і діяльності людини..
Завдання:
1.
Написати
проект-спостереження «Як людина змінює природу,
і хто від цього страждає»
Робота має бути виконана на листках А4, або у вигляді презентації з застосуванням реальних фото. Вам можуть
допомогти батьки, але не забувайте, що навіть при виконанні уроків, слід
дотримуватись правил карантину.
2.
Виконати і здати
попередні завдання!!!!!! Ті що не зробили
13.04.2020
5 клас Основи здоров’я
Тема. Безпека в побуті. Ризики
побутового травмування, телефонного та телевізійного шахрайства, проникнення в
оселю зловмисників. Обстеження безпеки своєї оселі.
Завдання:
1.
Опрацювати параграф
24.
2. У конспекті розкрити питання:
-
Хто може бути
зловмисником?
-
Як не стати жертвою
шахраїв
1. Дати відповіді на питання в кінці параграфу
2. З батьками змоделювати ситуації (перелік в кінці
параграфу. (Вибачте, у мене старенький підручник, тому не можу вам уточнити
сторінку)
Результати надсилати у вигляді фото
(конспект) і скріншоту (тест)
14.04.2020
5 клас Природознавство
Тема. Зміни в природі нашого
селища, що виникають внаслідок природних чинників і діяльності людини..
Завдання:
1.
Написати
проект-спостереження «Як людина змінює природу,
і хто від цього страждає»
Робота має бути виконана на листках А4, або у вигляді презентації з застосуванням реальних фото. Вам можуть
допомогти батьки, але не забувайте, що навіть при виконанні уроків, слід
дотримуватись правил карантину.
2.
Виконати і здати
попередні завдання!!!!!! Ті що не зробили
15.04.2020
5 клас Мистецтво
Тема. Музика на кіноекрані
Завдання
1.
Опрацювати в підручнику ст.. 134-137
2.
Визначити , що означають
терміни «тапер», «регтайм» та «кордебалет» в балеті.
4.
дайте відповіді на
питання на стор 137.
Розучувати пісню «Український
віночок» https://www.youtube.com/watch?v=oQpEwYssts4
16.04.2020
5 клас Природознавство
Тема. Екологічні проблеми та їх
розв’язування (збереження біологічного різноманіття, боротьба зі знищенням
лісів і опустелюванням, захист планети від забруднення різних видів).
Завдання:
1.
Опрацювати в
підручнику параграф 46
2. Вивчити правила!!!!!
3. Дати відповіді на питання 1-5 на ст. 206
4.
Виконати і здати
попередні завдання!!!!!! Ті що не зробили
21.04.2020
5 клас Природознавство
Тема. Навчальний проект «Смітити
не можна переробляти» (початок)
Завдання:
1.
Опрацювати в
підручнику ст. 216-217
2. Виконати завдання 1-4 .
Письмовий та фото-звіт обов’язкові.
22.04.2020
5 клас Мистецтво
Тема. Музика на кіноекрані (продовження)
Завдання
1.
Опрацювати в підручнику ст.. 138-143
2.
Визначити , що
означають терміни «мюзикл», хто бере участь у створенні мюзиклу?.
4.
Дайте відповіді на
питання на стор 143.
23.04.2020
5 клас Природознавство
Тема. Навчальний проект
«Смітити не можна переробляти» (завершення)
Завдання:
1.
Опрацювати в
підручнику ст. 216-217
2. Виконати завдання 5-7 .
Письмовий та фото-звіт обов’язкові.
27.04.2020
5 клас Основи здоров’я
Тема. Інформаційна безпека в
інтернеті
Завдання:
1.
Опрацювати параграф
25.
2. У конспекті розкрити питання:
-
Що таке віртуальний
світ, і як він впливає на людину (позитивно і негативно)?
-
Як не стати жертвою
шахраїв в інтернеті.
3. Вивчити правила безпечного користування інтернетом.
4. Дати відповіді на питання в кінці параграфу
5. З батьками змоделювати ситуації (перелік в кінці
параграфу. (Вибачте, у мене старенький підручник, тому не можу вам уточнити
сторінку)
Результати надсилати у вигляді фото
(конспект) і скріншоту (тест)
28.04.2020
5 клас Природознавство
Тема. Охорона природи.
Завдання:
1.
Опрацювати в
підручнику ст. 206-207
3. Визначити, які природоохоронні території є у нашому
районі, селищі?
4.
Виписати їх назви в
зошит із зазначенням об’єкту охорони.
29.04.2020
5 клас Мистецтво
Тема. Діалог музики і живопису.
Завдання
1.
Опрацювати в підручнику ст.. 144-149
2.
Визначити , що є
спільного між музикою та образотворчим мистецтвом.
4.
Дайте відповіді на
питання на стор 145.
6.
Прочитати та
вивчити біографію Мікалоюса Чарльоніса на ст. 147
7.
Дати відповіді на
питання на ст. 149
30.04.2020
5 клас Природознавство
Тема. Охорона природи.
Завдання:
1.
Повторити в підручнику ст. 206-207
2. Опрацювати інтернет джерела:
3.
Визначити три місця
із переглянутих куди б ви хотіли поїхати влітку і чому.
04.05.2020
5 клас Основи здоров’я
Тема. Безпека надворі. Місця
підвищеної небезпеки. Екстремальні ситуації з незнайомцями.
Завдання:
1.
Опрацювати параграф
26.
2. У конспекті розкрити питання:
-
Як себе поводити із
незнайомими людьми?
-
Як себе поводити у
малолюдних, темних і віддалених від
населення місцях..
3. Вивчити правила поведінки в натовпі..
4. Дати відповіді на питання в кінці параграфу
5. З батьками змоделювати ситуації (перелік в кінці
параграфу. (Вибачте, у мене старенький підручник, тому не можу вам уточнити
сторінку)
Результати надсилати у вигляді фото
(конспект) і скріншоту (тест)
05.05.2020
5 клас Природознавство
Тема. Червона книга України.
Завдання:
1.
Опрацювати в
підручнику ст. 207-209
2. Опрацювати інтернет джерело https://redbook-ua.org/
(будемо вивчати протягом трьох уроків)
3.
Дати відповіді на питання 1-3 на ст. 210
06.05.2020
5 клас Мистецтво
Тема. Перевіряємо свої досягнення
Завдання
1.
Виконати завдання
на сторінках 150-151 вашого підручника
Завдання1 надіслати мені в приват-повідомлення.
2. Обрати для себе тему проекту на ст. 156-157.
3.
Дібрати для себе
одну пісню, з тих що ми вчили і яку б ви заспівали на уроці-концерті і
повторити її.
07.05.2020
5 клас Природознавство
Тема. Червона книга України.
Рідкісні види Кіровоградщини.
Завдання:
1.
Опрацювати в
підручнику скарбничку знань на ст..210
2. Продовжити опрацьовувати інтернет джерело https://redbook-ua.org/ (вивчаємо
протягом трьох уроків)
3.
Визначити, які є рідкісні види рослинного та тваринного
світу тільки у Кіровоградській області.
12.05.2020
5 клас Природознавство
Тема. Практична робота «Складання
Червоної книги своєї місцевості».
Завдання:
1.
Виконати практичну
роботу, спираючись на рекомендації підручника на ст. 210
2.
Можна виготовити
книжечку-брошуру, або створити презентацію.
13.05.2020
5 клас Мистецтво
Тема. Презентація проектів
Завдання
1.
Виконати проект на
одну із запропонованих тем на ст.
156-157.
2. Обрану пісню, що повторювали минулого уроку заспівати і
записати відео, можна і, навіть, бажано залучити до цього членів своєї родини.
Відео можете надсилати у приват- повідомлення
14.05.2020
5 клас Природознавство
Тема. Заповідники, заказники,
національні парки та їх значення для
збереження природи Землі.
Завдання:
1.
Переглянути ролики https://www.youtube.com/watch?v=y4g809Mbh9k
https://www.youtube.com/watch?v=cv16qgwJPR8&vl=uk
https://www.youtube.com/watch?v=IedURsNYByc
https://www.youtube.com/watch?v=cv16qgwJPR8&vl=ukab.3.1.0i203k1j0.82209.82209.0.85564.1.1.0.0.0.0.205.205.2-1.1.0....0...1c.1.64.psy-ab..0.1.204....0.xbqM_XuS3EI
https://travel.tochka.net/ua/9383-top-10-luchshikh-natsionalnykh-parkov-evropy-o-kotorykh-vy-ne-znali/
https://businessvisit.com.ua/uk/blog/krashhi-natsionalni-parki-svitu-ta-ukrayini/
2.
Обрати, який із національних парків ви б хотіли
відвідати.
18.05.2020
5 клас Основи здоров’я
Тема. Стихійні лиха. Правила
поведінки підчас сильного вітру, грози, та у разі потрапляння у зону
підтоплення. Підручні рятувальні засоби. Відпочинок на природі, правила купання
у водоймах. Дії у безпечних ситуаціях на воді.
Практична робота «Моделювання
безпечної поведінки під час сильного вітру, грози підтоплення».
Практична робота «Виготовлення
рятувальних засобів із підручних матеріалів.»
Практична робота «Моделювання
ситуації надання допомоги постраждалому при тепловому або сонячному ударах»
Завдання:
1.
Опрацювати параграфи
28, 29
2. У конспекті розкрити питання:
-
Як себе поводити в
разі будь якого стихійного лиха?
-
Як себе поводити у місцях
відпочинку біля водойм..
3. Вивчити правила надання допомоги потерпілому при тепловому
або сонячному ударах.
4. Дати відповіді на питання в кінці параграфу
5. З батьками змоделювати ситуації (перелік в кінці
параграфу. (Вибачте, у мене старенький підручник, тому не можу вам уточнити
сторінку)
Результати надсилати у вигляді фото
(конспект) і скріншоту (тест)
19.05.2020
5 клас Природознавство
Тема. Віртуальна екскурсія до
урочища «Сальківське».
Завдання:
1.
Переглянути
інформацію
1,1 http://tourism.kr-admin.gov.ua/index.php?q=Object/6.html
1,2 https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BA%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B5_(%D0%B7%D0%B0%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B5_%D1%83%D1%80%D0%BE%D1%87%D0%B8%D1%89%D0%B5)
1,3 https://web.archive.org/web/20140702050930/http://oblast.kr.ua/priroda/urochischa/2001-zapovidne-urochishhe-quot-salkivske-quot.html
2.
Якщо буде
можливість, здійсніть прогулянку із батьками до південної частини селища вздовж
узбережжя Бугу і зафіксуйте її фотознімками на фоні рослин, річки та скель.
20.05.2020
5 клас Мистецтво
Тема. Урок-концерт
Завдання
1.
Виконати одну із
вивчених протягом семестру пісень, записати відео-ролик вашого виконвння і
надіслати мені на вайбер в приватне повідомлення. Якщо бажаєте, можете зробити
його доступним до перегляду всього класу.
19.05.2020
5 клас Природознавство
Тема. Практичне заняття 14
«Дослідження екологічних проблем своєї місцевості»
Завдання:
Виконайте завдання із серії «Станьте дослідниками природи» на ст. 216
(вгорі), тільки замість канікул використайте вихідні дні.
25.05.2020
5 клас Основи здоров’я
Тема. Підсумковий урок.
Завдання:
Узагальнення
з теми «Безпека в побуті і
навколишньому середовищі»
І рівень (0,5 бала)
1.Позитивний вплив природного
середовища на людину — це:
а) психологічний комфорт;
б) погіршення здоров’я;
в) загартовування;
г) поганий настрій.
2. Наслідки катастроф:
а) поліпшення стану навколишнього
середовища
б) погіршення умов довкілля
в) вихід із ладу техніки
г)людські жертви.
3.Телевізор не можна ставити
близько до джерела тепла, оскільки:
а) він може зайнятися;
б) буде холодніше в кімнаті;
в) погіршиться якість зображення;
г)це неестетично.
4. Палаючі електроприлади гасять:
а) водою; б)
цупкою тканиною;
в) бензином; г) спиртом.
5. Побачивши залишені сумки,
пакети:
а) необхідно повідомити дорослих
або працівників міліції;
б) можна взяти собі;
в) можна повідомити друзів;
г) нічого робити не треба.
6. Якщо на твоєму шляху велика
кількість людей, то потрібно:
а) обійти іншою дорогою;
б) дізнатися в оточуючих, що
роблять ці люди;
в) протиснутися всередину;
г) приєднатися до натовпу.
ІІ
рівень (1 бал)
7. Дайте
визначення:
Повінь – це
____________________________________________
_________________________________________________________
8.
Дайте визначення:
Катастрофа
- це
_____________________________________
_________________________________________________________
9. Встанови відповідність
1-
Під час повені
|
а) шукай порятунку на підвищеному
місці;
|
2- Під час землетрусу
|
б) не можна користуватись
мобільним телефоном;
|
3- Під час грози
|
в) вибігай на відкриту місцевість
|
1-___;
2-___; 3-____.
ІІІ
рівень (1,5 бала)
10. Назвіть приклади впливу людини на природу.
Об’єднайте їх
у дві групи:
11. Під час руху ліфт зупинився
між верхніми поверхами і в ньому погасло світло.
Опишіть,
що можна і чого не можна робити дітям, які опинилися в цьому ліфті.
__________________________________________________________
__________________________________________________________
IV
рівень (3 бала)
12. Для
учнів молодших класів складіть правила поведінки під час купання.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оцінка____________ Підпис вчителя_____________
26.05.2020
5 клас Природознавство
Тема. Повторення вивченого з
теми «Людина на планеті Земля»
Завдання:
1.
Повторити параграфи
45 – 48
2.
Виконати завдання,
які ще не всигли.
3.
Виконати тест https://naurok.com.ua/test/lyudina-na-planeti-zemlya-uzagalnennya-znan-520395.html
27.05.2020
5 клас Мистецтво
Тема. Урок-концерт
Завдання
1.
Виконати тест https://naurok.com.ua/test/5-klas-pereviryaemo-svo-dosyagnennya-za-ii-semestr-397584.html
2.
Чекаю на одну із вивчених
протягом семестру пісень. Слід записати відео-ролик вашого виконання і
надіслати мені на вайбер в приватне повідомлення. Якщо бажаєте, можете зробити
його доступним до перегляду всього класу.
28.05.2020
5 клас Природознавство
Тема. Підсумковий урок по об’єднаній
темі «Планета Земля як середовище життя організмів і теми «Людина на планеті Земля»
Завдання:
Виконати тест https://naurok.com.ua/test/kontrolna-robota-za-ii-semestr-527749.html
Немає коментарів:
Дописати коментар