3 клас музичне мистецтво


Шановні батьки третьокласників! Будь ласка, допоможіть вашим дітям опанувати навчальний матеріал за допомогою інтернет джерел.

аби відкрити посилання, яке виділене підкресленнямі є синього кольору, натисніть на клавішу Сtrl і власне саме посилання одночасно.


3 клас
13.03.2020
3 клас Музичне мистецтво
Тема. Музичний калейдоскоп.
Завдання:
1.     Опрацювати в підручнику за посиланням http://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/Muzyka_3klas_Lobova.pdf сторінки 115 -117 і виконати комплекс « десять завдань для перевірки знань.
2.     Повторити пісні
за текстом
1. Десь тут була
подоляночка,
десь тут була
молодесенька,
тут вона сіла,
тут вона впала,
до землі припала,
сім літ не вмивалась,
бо води не мала.
2. Ой устань, устань,
подоляночко,
ой устань, устань,
молодесенька,
вмий своє личко,
личко біленьке,
біжи до Дунаю,
бери молоденьку,
бери ту, що скраю.


20.03.2020
3 клас Музичне мистецтво
Тема. Країна чітких кроків.
Завдання:
1.     Опрацювати в підручнику за посиланням http://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/Muzyka_3klas_Lobova.pdf
Ст. 118-119.
2.     Розучування пісні про барабанщика, текст на ст. 120, а музика за посиланням




27.03.2020
3 клас Музичне мистецтво
Тема. Країна чітких кроків.
Завдання:
1.     Опрацювати в підручнику за посиланням http://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/Muzyka_3klas_Lobova.pdf
Ст. 122-125.
2.     Розучування пісні «Гей, розвивайся, дуб зелененький», текст на ст. 124, а музика за посиланням

10.03.2020
3 клас.
Тема. Марші української землі
Завдання:
1.      Опрацювати в підручнику за посиланням http://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/Muzyka_3klas_Lobova.pdf
Ст. 126-129.
2.      Розучування пісні «Гей, там на горі січ іде», текст на ст. 128, а музика за посиланням


17.04.2020
3 клас.
Тема. Парад маршів
Завдання:
1.      Опрацювати в підручнику за посиланням http://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/Muzyka_3klas_Lobova.pdf
Ст. 130-133.
Знайте, що марші бувають воєнні (похідні, парадні, стройові,  зустрічні, фанфарні, прощальні) а також святкові, спортивні, дитячі, весільні, концертні, траурні. Вони приурочені до певних подій
Маршовість – це поєднання характерних ознак маршу: чіткості, енергійності, ритмічності.
2.      Прослухайте весільний марш Мендельсона https://www.youtube.com/watch?v=svESpjyCpbk
3.      Прослухайте футбольний марш Блантера  https://www.youtube.com/watch?v=S-gC9uThDVM
4.      Розучування пісні «Семеро гномів», текст на ст. 132, а музика за посиланням
Також додаю текст
Жили на світі семеро гномів,
Семеро мудрих астрономів.
Сіяли зорі в безмежнім саду,
Радісно грали в чарівну дуду.
Пр –в:
Ла-ла-ла-ла,ла-ла-ла-ла_
Пісня пташкою летить.
Ла-ла-ла-ла,ла-ла-ла-ла_
В серці музика дзвенить.
Семеро гномів вигравали,
Зорі бадьоро крокували.
Стали у коло веселі сім нот_
І закріжляв в небесах хоровод.
Пр-в:
Програш:
Семеро гномів узяли скрипки,
Нотки співали,аж охрипли.
Пісня на землю злетіла з небес,
Більше з тих пір стало в світі чудес.
Пр-в:


24.04.2020
3 клас.
Тема. Марш на театральній сцені.
Завдання:
1.      Опрацювати в підручнику за посиланням http://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/Muzyka_3klas_Lobova.pdf
Ст. 134-137.
Знайте, що марші надзвичайно важливі в музично-театральних жанрах – в опері та в балеті, вони демонструють урочистість військових походів, веселих свят, важливість героїв та казкових персонажів.
2.      Розгляньте персонажів на малюнках підручника, і спробуйте уявити, яку б музику ви б вімкнули, аби передати характер цих персонажів
3.      Прослухайте «Марш тореадора» Жоржа Бізе https://www.youtube.com/watch?v=CIcCEr-x49g
4.      Прослухайте «Марш Чорномора» Михайла Глінки https://www.youtube.com/watch?v=jMtevtgAJ6U
5.      Продовжіть розучування пісні «Семеро гномів», текст на ст. 132, а музика за посиланням

 

08.05.2020

3 клас.

Тема. Карта країни маршів..

Завдання:

1.      Опрацювати в підручнику за посиланням http://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/Muzyka_3klas_Lobova.pdf

Ст. 138 - 141.

Знайте, що марші мають характер та  свою тему, яку називають «рефрен», вони часто перетинаються з іншими жанрами.

2.      Розгляньте карту  царства маршів, назвіть міста Маршової країни, визначте, які марші вам подобаються найбільше.

3.      Прослухайте концертний марш «Турецький марш» Амадея Моцарта https://www.youtube.com/watch?v=M_2naJAAPb4 та розкажіть батькам про свої враження, який його характер та тема?

4.      Розучування пісні «Вийшли в поле косарі», текст на ст. 141, а музика за посиланням

плюсовка - https://www.youtube.com/watch?v=XqRwzrfRVg4

Мінус - https://www.youtube.com/watch?v=t4w4Yi2H1ts

 

15.05.2020

3 клас.

Тема. Музичні кити відкривають кордони..

Завдання:

1.      Опрацювати в підручнику за посиланням http://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/Muzyka_3klas_Lobova.pdf

Ст. 142 -147.

Знайте, що усі жанри музичного мистецтва тісно пов’язані між собою, вони переплітаються, доповнюють один одного, роблять прекрасне мистецтво цікавим, неповторним, захоплюючим.43.

2.      Впізнайте музичні твори на малюнку на ст. .

3.      Прослухайте твори Родіона Щедріна з балету  «Горбоконик»

Ніч https://www.youtube.com/watch?v=UdDt5Q76N58

Золоті рибки https://www.youtube.com/watch?v=-I6rDExuVd8

Цар Горох https://www.youtube.com/watch?v=apjbznTh-P8

4.      Чи на вашу думку, у балеті Горбоконик» поєднуються різні жанри?

5.      Запам’ятайте, що пісня,танець і марш є основою музики, від яких походять усі жанри та види музики.

6.      Розучування пісні «Дружать діти всіх країв », текст на ст. 146, а музика за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=6WtkA-o0jqo

 

22.05.2020

3 клас.

Тема. Де бували,що вивчали?

Завдання:

1.      Виконати письмово десять завдань для перевірки знань в підручнику за посиланням http://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/Muzyka_3klas_Lobova.pdf

Ст. 148-149

2.      Продовжте розучування пісні «Дружать діти всіх країв », текст на ст. 146, а музика за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=6WtkA-o0jqo

 

 29.05.2020

3 клас.

Тема. Музична мозаїка

Завдання:

Виконати на вибір одну з пісень, що розучували протягом року, зробити відеозапис і надіслати його мені у приватні повідомлення

Немає коментарів:

Дописати коментар

Дистанційне навчання - необхідна умова сьогодення

Дистанційне навчання – це добре організована й контрольована самоосвіта з використанням комп’ютерної техніки й комунікаційних мереж. У св...