10 клас географія



10 клас
13.03.2020 року
10 клас Географія.
Тема. Природні умови і ресурси регіону. Населення Америки
Завдання:
1.     Опрацювати параграф 27.
2.     Дати відповіді на питання 1 -4 ст 160,
3.     Виготовити картку-завдання за посиланням https://naurok.com.ua/kartka-zavdannya-amerika-prirodni-umovi-resursi-ta-naselennya-83152.html
4.     Працювати з картою за допомогою сервісу https://www.google.com.ua/intl/uk/earth/
Розглянути ретельно поверхню регіону, вміти показувати на карті географічні об’єкти

Результати надішліть на вайбер у вигляді скріншоту.


16.03.2020
10 клас Географія.
Тема. Особливості економіки країн Америки
Завдання:
1.     Опрацювати параграф 28.
2.     Дати відповіді на питання 1 -4 ст 165,
3.     Опрацювати джерело https://naurok.com.ua/osoblivosti-ekonomiki-kra-n-ameriki-129298.html
Результати надішліть на вайбер у вигляді скріншоту.


27.03.2020
10 клас Географія.
Тема. Практична робота № 5 Складання картосхеми типології країн Америки за рівнем їхнього економічного розвитку
Представлення досліджень
Орієнтовні теми досліджень (на вибір учня/учениці)
1. «Бананові республіки»: типові ознаки та сучасний розвиток.
2. Панамериканське шосе – дорога через три Америки.
3. Туризм як чинник розвитку країн Карибського басейну

Завдання:
1.     Виконати практичну роботу №55 на ст 173,
2.     Виконати дослідження на одну із запропонованих вище тем.

Роботи надішліть на вайбер


06.04.2020
10 клас Географія.
Тема. США

Завдання:
1.     Прочитати параграф 30. Розкрити в конспекті такі питання:
Місце країни у світі та регіоні.
Основні чинники, що визначають місце країни в міжнародному поділі праці.
Система розселення. Українська діаспора США.
Особливості сучасного постіндустріального розвитку країни.
Домінуючі складові третинного сектору.
Промислові виробництва, що визначають міжнародну спеціалізацію країни.
Особливості аграрного сектору.
Характерні риси просторової організації господарства.  Зовнішні економічні зв’язки. Міжнародні зв’язки України зі США

3.     Виконати завдання на ст..181 «Генерую ідеї»



13.04.2020
10 клас Географія.
Тема. Канада

Завдання:
1.     Прочитати параграф 31. Розкрити в конспекті такі питання:
Місце країни у світі та регіоні.
Основні чинники, що визначають місце країни в міжнародному поділі праці.
Система розселення. Українська діаспора США.
Особливості сучасного постіндустріального розвитку країни.
Домінуючі складові третинного сектору.
Промислові виробництва, що визначають міжнародну спеціалізацію країни.
Характерні риси просторової організації господарства.  Зовнішні економічні зв’язки. Міжнародні зв’язки України зі США

2.     Опрацювати джерело https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%B4%D0%B0
3.     Виконати завдання на ст..187 «Генерую ідеї»




17.04.2020
10 клас Географія.
Тема. Бразилія
Практична робота № 6
Тема: Порівняльна характеристика машинобудування США, Канади та Бразилії
Завдання:
1.      Прочитати параграф 32. Розкрити в конспекті такі питання:
Місце країни у світі та регіоні.
Основні чинники, що визначають місце країни у  міжнародному поділі праці.
Розселення.
Особливості структури економіки країни, що розвивається.
Видобування мінеральних ресурсів.
Спеціалізація сільського господарства.
Промислові виробництва, що визначають міжнародну спеціалізацію країни.
Особливості розвитку третинного сектору.
Характерні риси просторової організації.
Зовнішні економічні зв’язки.
Міжнародні зв’язки України з Бразилією
2.      Виконати практичну роботу № 6
3.      Виконати дослідження на одну з тем у підручнику на ст. 196





27.04.2020
10 клас Географія.
Тема. Контрольна робота з географії з теми «Америка»
ВАРІАНТ 1
1. Виберіть вірне твердження щодо США:
А займає третє місце в світі за розмірами території
Б посідає перше місце у світі за посівами генетично модифікованих культур
В займає друге місце в світі за кількістю населення                                                        
Г займає перше в світі місце з поголів’я великої рогатої худоби

2. У якому регіоні США знаходиться мегалополіс Сансан?
А Каліфорнія             Б Приозер’я              В Гірські Штати            Г Тихоокеанський Північний Захід

3.Унікальним багатством Чилі є:
А селітра                        Б вугілля                     В нафта                        Г олово

4.Укажіть правильне твердження щодо лідерства країни в Латинській Америці.
А Чилі виробляє найбільше автомобілів.
Б Аргентина імпортує найбільше зерна.
В Бразилія має найбільші запаси мідної руди.
Г Еквадор експортує найбільше бананів.

5. Знайдіть відповідність між галузями промисловості США та їх центрами:
1     нафтопереробна                           А Сіетл
2      літакобудування                          Б Балтімор
3      автомобілебудування                  В Корпус-Крісті
4      чорна металургія                         Г Детройд


6. Установіть відповідність між країнами Латинської Америки та їхніми  характеристиками.
1.                Бразилія                     2.Венесуела               3. Куба                       4.Перу
А «Острів свободи», один із лідерів вирощування та експорту цукрової тростини
Б серед пам’яток всесвітньої культурної спадщини - столиця інків Куско, Мачу Пікчу
В має найбільші запаси, але не є лідером з експорту нафти в регіоні
Г «тропічний гігант», ВВП більший, ніж у Канаді, експортує автомобілі

7.Знайдіть відповідність між розташуванням покладів корисних копалин та територіями США:
1      

залізна руда                                       А Аляска
2       фосфорити                                        Б Приозерний басейн
3       золото                                               В Примексиканська низовина
4       саморідна сірка                                 Г Флорида

8.                  Через Амазонську низовину побудовано трансамазонську магістраль. Поряд з вирішенням транспортних проблем будівництво негативно впливає на навколишнє середовище. Назвіть ці негативні наслідки, та запропонуйте програму покращення ситуації.
9.          Бразилія є одним з найбільших виробників кави в світі. Укажіть головні причини , що пояснюють це явище.


ВАРІАНТ 2
1. У якому районі США знаходиться «автомобільна столиця світу» та «Американський Рур», один з найбільших аеропортів світу «О'Хара» та найбільші в країні ринки пшениці, кукурудзи, сої, худоби?
А Атлантичному узбережжі               Б Гірських Штатах                 В Каліфорнії                     Г Приозер’ї

2.Виберіть провідну міжнародну галузь сільськогосподарської спеціалізації Канади:
А свинарство            Б зернове господарство              В м’ясо - вовняне вівчарство                 Г картоплярство

3.Яка мова є панівною у більшості країн Латинської Америки?
А португальська          Б англійська                 В іспанська                    Г латинська

4.Укажіть курорти американських держав.
А Баден-Баден, Карлові Вари, Балеарські острови
Б Анталья, Дубаї, Мальдівські острови
В Санта Барбара, Лас-Вегас, Гавайські острови
Г Хургада, Шарм-ель Шейх, Сейшельські острови

5. Встановіть відповідність між експортною продукцією та країною
1. пшениця                             А Чилі
2. кава                                    Б Болівія
3.олово                                  В Бразилія
4. мідь                                                Г Аргентина

6. Знайдіть відповідність між представниками різних рас, та назвами утворених мішаних рас Латинської Америки.
1                    негроїдна + європеоїдна раси                                             А креоли
2                    негроїдна + монголоїдна раси                                Б мулати
3      монголоїдна + європеоїдна раси                                    В метиси
4      нащадки європейських колонізаторів                            Г самбо

7.Знайдіть відповідність між типами електростанцій та % електроенергії в Канаді
1 ТЕС
А
менш 1%
2 АЕС
Б
61%
3 ГЕС
В
22%
4 припливні
Г
17%

8.          Найбільший мегаполіс утворився на Південному Сході США, а не на узбережжі Мексиканської затоки Атлантичного океану. Укажіть дві причини, що пояснюють це явище. Обґрунтуйте їх.
9.           Дайте оцінку економічній ролі США в розвитку країн Південної Америки. Укажіть позитивні та негативні риси. Спрогнозуйте розвиток відносин.


04.05.2020

10 клас Географія.

Тема. Африка – регіон контрастів. Особливості економіки країн Африки.

Практична робота № 7

Тема: Тема: Позначення на контурній карті Африки основних районів видобування нафти, залізних, мідних та алюмінієвих руд, центів їх переробки (збагачення), основних транспортних магістралей та портів експортування

Завдання:

1.      Прочитати параграф 33, 34. Розкрити в конспекті такі питання:

Особливості географічного положення Африки. Склад регіону. Сучасна політична карта Африки.

Форми державного правління і територіального устрою країн, типи країн за рівнем економічного розвитку.

Райони збройних конфліктів, проявів тероризму. 

Природні умови і ресурси регіону.

Населення Африки. Урбанізаційні процеси. Система розселення. Працересурсний потенціал.

Особливості економіки країн Африки. Первинний сектор економіки. Сільське господарство. Лісове господарство. Добувна промисловість.

Вторинний сектор економіки.  Особливості розміщення промислових центрів у регіоні.

Третинний сектор економіки: особливості становлення і закономірності розміщення. 

Найважливіші міжнародні транспортні магістралі, вузли.

Туристичні райони.

Нерівномірність економічного розвитку  субрегіонів Африки. 

Особливості їхньої участі в міжнародному поділі праці. Зв’язки України з країнами Африки

2.      Виконати практичну роботу № 7

3.      Розпочати виконання дослідження на одну з тем у підручнику на ст. 212




08.05.2020

10 клас Географія.

Тема. Практична робота № 7

Тема: Позначення на контурній карті Африки основних районів видобування нафти, залізних, мідних та алюмінієвих руд, центів їх переробки (збагачення), основних транспортних магістралей та портів експортування

Представлення досліджень

Орієнтовні теми для досліджень (на вибір учня/учениці)

1. «Арабська весна»: події і наслідки.

2. Ангола: успішний розвиток після війни.

3. Вплив колоніального минулого на сучасну міжнародну спеціалізацію країн Тропічної Африки.

1.      Виконати практичну роботу № 7

2.      Виконати  дослідження на одну з тем у підручнику на ст. 212



15.05.2020

10 клас Географія.

Тема. Єгипет

Завдання

1.                  Опрацювати параграф 35

2.                  Розкрити у конспекті питання

Місце країни у світі та регіоні. Основні чинники, що визначають місце країни в міжнародному поділі праці.

Система розселення.

Особливості структури економіки країни, що розвивається.

Види діяльності, що визначають міжнародну спеціалізацію країни: транспорт, туризм, видобування мінеральних ресурсів, сільське господарство.

Характерні риси просторової організації економіки.

Зовнішні економічні зв’язки.

Міжнародні зв’язки України з Єгиптом.

3.                  Дати відповіді на питання на ст. 217 

 

18.05.2020

10 клас Географія.

Тема. Південно-Африканська республіка

Завдання

1.                  Опрацювати параграф 36

2.                  Розкрити у конспекті питання

Місце країни у світі та регіоні. Основні чинники, що визначають місце країни в міжнародному поділі праці.

Система розселення.

Особливості структури економіки країни, що розвивається.

Види діяльності, що визначають міжнародну спеціалізацію країни: транспорт, туризм, видобування мінеральних ресурсів, сільське господарство.

Характерні риси просторової організації економіки.

Зовнішні економічні зв’язки.

Міжнародні зв’язки України з ПАР.

3.                  Дати відповіді на питання на ст. 223

4.                  Обрати тему дослідження на ст. 223 і виконати до 25.05.2020. 


25.05.2020

10 клас Географія.

Тема. Україна в геополітичному вимірі. Україна в системі глобальних економічних відносин.

Завдання

1.      Опрацювати параграф 37, 38

·         Геополітична структура сучасного світу.

·         Місце України на сучасній геополітичній карті світу.

·         Основні вектори сучасної української геополітики

·         Просторові аспекти міжнародних економічних зв’язків України з регіонами та країнами світу: географія зовнішньої торгівлі товарами, транспортних і туристичних послуг, прямих іноземних інвестицій, науково-технічного співробітництва.

·         Великі ТНК в Україні.

·         Участь України в процесах європейської економічної інтеграції

·         Місце України в системі глобальних економічних відносин у контексті сталого розвитку

2.                  Дати відповіді на питання на ст. 227 та 232

3.                  Підготуватись до контролю знань.

 

 29.05.2020

10 клас Географія.

Тема. Узагальнення знань

Завдання

1.      Виконати тест https://naurok.com.ua/test/pidsumkova-robota-za-2-semestr-520488.html

 

1 коментар:

  1. привіт, я просто хочу сказати всім, що я отримав свій позику в розмірі 1000000,00 доларів від інвестиційної програми позики містера бена і 100 законних контактів по електронній пошті: 247officedept@gmail.com або напишіть йому на whatsapp + 1-989-394- 3740. якщо ви шукаєте фінансування 100 за низькою ставкою 2 ставки натомість.

    ВідповістиВидалити

Дистанційне навчання - необхідна умова сьогодення

Дистанційне навчання – це добре організована й контрольована самоосвіта з використанням комп’ютерної техніки й комунікаційних мереж. У св...