9 клас Географія, основи здоров'я, мистецтво


Шановні дев’ятикласники! Будь ласка, опановуйте навчальний матеріал за допомогою інтернет джерел.

Аби відкрити посилання, яке виділене підкресленнямі є синього кольору, натисніть на клавішу Сtrl і власне саме посилання одночасно.

 23.10.2020

9 клас Географія.

Тема. Тваринництво світу. Зональна спеціалізація світового сільського господарства.

Завдання:

1.      Опрацювати параграф 14.

2.      Скласти опорну таблицю в зошиті ст. 72

3.      Визначити країни-лідери у галузі сільського господарства

4.      Дати відповіді на питання ст.72

 

21.10.2020

9 клас Географія.

Тема. Сільське господарство світу. Рослинництво.

Завдання:

1.      Опрцювати параграф 13.

2.      Скласти опорну схему в зошиті

3.      Завершити практичну роботу №3 (завдання 3.)

4.      Дати відповіді на питання ст..68

 

21.10.2020 року

9 клас Основи здоров’я

Тема. Біологічні ритми і здоров’я. Значення сну в юнацькому віці.

Завдання:

1.      Опрацювати параграф 7

2.      Виконати завдання на ст.. 38, 39.

3.      Змоделюйте ситуації, запропоновані на ст. 39


16.03.2020

9 клас Мистецтво

Тема. Митці авангарду. Футуризм.

 

Пригадайте:

1.      Хто є засновником кубізму.

2.      Який період у творчості П. Пікассо представлений яскравими костюмами акробатів, атрибутами цирку тощо.

3.      Хто є автором картини «Жінка з гітарою»?

4.      Під впливом живопису якого художника П. Пікассо створив картину «Авіньйонські дівчата» (1907 р.)?

5.      Назвіть одного із художників кубістів.

6.      Країна у якій виник кубізм.

7.      На скільки періодів можна поділити розвиток кубізму?8.      Назва першої картини П. Пікассо.

 

Футуризм виник в Італії, і першими стеши його поширювати поети, до яких пізніше приєдналися художники. Футуристи на чолі з Томмазо Марінетті рятували за творче оновлення мистецтва, сповідували культ руху. Вони прагнули відобразити динамічну форму, втілити в ній енергію сучасного життя. їхніми художніми засобами та прийомами були: контраст кольорів і форм, поєднання різних ракурсів, рішучі мазки, подрібнення контурів і форм, динамічні л і нії,акладення послідовних фаз на одне зображення (принцип симультанності) тощо.

            Лідер і теоретик футуризму Умберто Боччоні спробував виявити засобами пластики життєву енергію і силу людини, передати в скульптурі рух м’язів у момент її крокування. Бунтарський живопис Боччоні насичено енергією і світлом, ніби випромінюючи його девіз «Абсолютний рух!»

            У своїх творах Джакомо Балла прагнув до об’єднання форми, кольору, руху і звуку. Картину, на якій він зобразив політ ластівки, глядачі сприймають, як стилізовану розкядровку.

            Карло Карра передав рух коня, яким керує жокей. Футуристи збагачували живопис додатковим виміром — часовим.

            Стихія танцю привертала особливу увагу Джино Северіні. Тож, демонстрація переміщення в просторі персонажів створювала ілюзію руху.

            Футуризм мав своїх представників і в музичному мистецтві. Відповідні експерименти започаткували Франческо Прателла і Луїджі Руссоло, які виступили з маніфестом «Мистецтво шумів», характерного для епохи автомобілів і літаків. Сенсаційний музичний образ потягу створив Артур Онеггер.

            На основі поєднання й переосмислення ідей кубізму і футуризму в образотворчому мистецтві виник напрям кубофутуризм. Це еклектичне явище проіснувало недовго, але подарувало світові таких яскравих представників вітчизняного авангарду, як Давид Бурлюк і Олександр Богомазов. Кубофу туризмом захоплювалися й К. Малевич, О. Екстер та ін.

            Дух бунтарства і творчого кипіння притаманний діяльності видатного авангардиста, поета і художника Давида Бурлюка (1882-1967). Нащадку козаків-запорожців родом зі Слобожанщини (так він писав про своє країнське походження у «Спогадах футуриста») судилося стати ідеологом модернізму. Спільність багатьох достатньо зухвалих естетичних ідей єднала футуристів — поетів і художників. Володимир Маяковський вважав Д . Бурлюка своїм «дійсним учителем». За власними підрахунками художник намалював 15 тисяч картин. їх розкидано по різних континентах, де жив і творив цей невтомний мандрівник і бунтар у мистецтві, наче підтверджуючи своє прізвище імпульсивним бурхливим характером і епатажною творчістю.

            Олександр Богомазов (1880-1930) — фундатор вітчизняного кубофутуризму, якого називають «українським Пікассо». Художник і педагог залишив у спадок не лише оригінальні картини, а й не менш цікаву теорію «якісних ритмів» (трактат «Живопис і елементи»). Експерименти з ритмом збагачуються знахідками в царині колориту: живописець шукає нові співвідношення локально забарвлених кольорових плям.

            Отже, проголошуючи відмову від реалістичності, кубізм, футуризм і кубофутуризм змінили мистецькі уявлення про відображення простору і часу в образотворчому мистецтві. Вони відкрили шлях багатьом художнім стилям і напрямам XX ст., щонайперше — абстракціонізму.

 

Перегляньте презентацію http://ukrconf.fl.kpi.ua/wp-content/uploads/2015/11/%D0%9F%D0%B5%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BE%D0%B2-%D0%9A%D0%90-35-%D1%82.12-%D1%81.2%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B7.-%D0%A4%D1%83%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B8%D0%B7%D0%BC....pdf

*      Виконайте творче завдання. Намалювати динамічну футуристичну композицію.

Завдання:

1.      Опрацювати в підручнику сторінки 58-61.

2.      Прослухати твір А. Онегера «Пасіфік 231» https://www.youtube.com/watch?v=i84QCbd9M68&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D0%B9%D0%A1%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%BD%D0%BE%D0%B2

3.      Дати відповіді до даного тексту підручника письмово або виконайте тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3660021

4.      Виконайте творче завдання №4 на ст. 61.


16.10.2020

9 клас Географія.

Тема. Тваринництво.

Завдання:

1.      Опрацювати параграф 12.

2.      Дати відповіді на питання параграфа

3.      Виконайте тест https://naurok.com.ua/test/tvarinnictvo-zonalna-specializaciya-silskogo-gospodarstva-v-ukra-ni-20713.html

4.      Результати надішліть на вайбер у вигляді скріншоту.




9 клас
13.03.2020 року
9 клас Основи здоров’я
Тема. Цінність родини. Готовність до сімейного життя
Завдання:
1.     Опрацювати параграф 22
2.     Виконати завдання на ст.. 111
3.     Змоделюйте ситуації, запропоновані на ст. 111
Відповіді надсилайте на вайбер як фото та скріншоти

16.03.2020
9 клас Мистецтво
Тема. Телебачення. Погляд у світ.
Завдання:
1.     Опрацювати в підручнику сторінки 160 - 165.
2.     Дати відповіді до даного тексту підручника
4.     Створити презентацію або відеоролик «Найвідоміші телешоу світу»

17.03.2020
9 клас Географія.
Тема. Транспорт світу.
Завдання:
1.     Опрцювати параграф 39.
2.     Дати відповіді на питання 1 -4 ст 223,
3.     Виконати завдання 5-7.
4.     Працювати з картою, знайти хаби світу.
5.     Перегляньте відео презентацію https://www.youtube.com/watch?v=1QBSn7EXsXo
6.     Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=1DuiiEPzpQs

8.     Результати надішліть на вайбер у вигляді скріншоту.



23.03.2020
9 клас Мистецтво
Тема. Рольова гра «Телеміст»
Завдання:
1.     Переглянути на youtube у якому форматі проводяться телемости.
2.     Організувати телеміст між учнями класу на тему «Як впливає вірус  covid19 на здоров’я і життя людей»
3.     Оберіть для себе ролі експертів з певних питань: медики, соціологи, педагоги, виробники, працівники готельно-ресторанної та торговельної справи
4.     Підготувати питання, які мають звучати під час телемосту, опрацювати статистичні дані
5.     Провести телеміст, запросивши і мене, я буду в ролі  публіки, глядача.

Назначте дату протягом чотирьох днів, узгодивши зі мною.


24.03.2020
9 клас Географія.
Тема. Торгівля як вид послуг. Торгівля в Україні.
Завдання:
1.     Опрцювати параграф 40.
2.     Дати відповіді на питання 1 - 5 ст 22
3.     Працювати з картою, скласти і заповнити таблицю на ст. 228.
4.     Переглянути презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-torgivlya-svitu-torgivlya-v-ukra-ni-30124.html


9 клас
27.03.2020 року
9 клас Основи здоров’я
Тема. Негативні наслідки ранніх статевих стосунків. Вплив психоактивних речовин на репродуктивне здоров’я
Завдання:
1.     Опрацювати параграф 24, складання опорного конспекту
2.     Виконати завдання на ст.. 117
3.     Змоделюйте ситуації, запропоновані на ст. 118.

Відповіді надсилайте на вайбер як фото та скріншоти.



06.04.2020

9 клас Мистецтво

Тема. Фотомистецтво. Рекламне мистецтво

Завдання:

1.      Опрацювати підручник ст. 168-179

2.      У конспекті розкрити питання на ст..179

3.      Створіть фоторекламу туристичного спрямування «Завітайте у наш край», або антирекламу паління.




07.04.2020
9 клас Географія.
Тема. Світовий ринок товарів і послуг.
Завдання:
1.      Опрацювати параграф 41.
2.      Дати відповіді на питання 1 - 4 ст 232
3.      Працювати з картою: скласти картосхему «Країни – основні торговельні партнери України»
4.      Виконати завдання «Шукаю в інтернеті»



10.04.2020
6.        Основи здоров’я
Тема. ВІЛ, СНІД: проблема людини і проблема людства. Епідемія ВІЛ-інфекції/СНІДу: загроза людині.
Завдання:
1.      Опрацювати параграф 25, 26, складання опорного конспекту
2.      Вивчити шляхи передачі та стадії ВІЛ-інфекції: інкубаційна, безсимптомна, виникнення СНІДу. Знати формулу індивідуального захисту.
3.      Виконати завдання на ст.. 124 та 129
4.      Змоделюйте ситуації, запропоновані на ст. 125 та 130
5.      Створити малюнок або плакат-листівку у підтримку хворих на СНІД..
Відповіді надсилайте на вайбер як фото та скріншоти.





13.04.2020
9 клас Мистецтво
Тема. Збереження мистецьких надбань: музеї, галереї
Завдання:
1.      Опрацювати підручник ст. 180-185
2.      У конспекті розкрити питання 1,2,4 на ст..191
3.      Відвідати віртуальні музеї  (оберіть за своїм бажанням кілька)
Эрмитаж
пятичасовое путешествие по Эрмитажу, снятое на iPhone 11 Pro одним дублем в 4К
Амстердамский музей Ван Гога с функцией google street view:
Музей истории искусств (Kunsthistorisches Museum), Вена
Лувр
https://bit.ly/2WciGBi
Государственный Русский музей (Санкт-Петербург)
Британский музей, онлайн-коллекция одна из самых масштабных, более 3,5 млн экспонатов
Британский музей, виртуальные экскурсии по музею и экспозициям на официальном YouTube канале
Прадо, фото более 11 тысяч произведений, поиск по художникам (с алфавитным указателем) и тематический поиск
музеи Ватикана и Сикстинская капелла
Метрополитен-музей, Нью-Йорк
онлайн-коллекция музея Гуггенхайм
музей Сальвадора Дали
Смитсоновский музей
Национальный музей в Кракове
Музей изобразительных искусств в Будапеште
музеи Нью-Йорка - виртуальные коллекции и экскурсии, архивы лекций и рассказов самих художников
4.      Виконати «Професійне випробування 5 на ст. 191




14.04.2020
9 клас Географія.
Тема. Туризм як складова національної  економіки, його види.
Завдання:
1.      Опрацювати параграф 42.
2.      Дати відповіді на питання 1 - 5 ст 238
3.      Виконати завдання 6 на ст. 238, працювати з картою
4.      Виконати завдання «Шукаю в інтернеті»


5.      Виконати тести https://naurok.com.ua/test/turizm-yak-skladova-nacionalno-ekonomiki-yogo-vidi-233893.html



9 клас
17.04.2020 року
9 клас Основи здоров’я
Тема. Епідемія ВІЛ-інфекції/СНІДу: загроза людству.
Завдання:
1.      Опрацювати параграф 26, складання опорного конспекту
2.      Вивчити права людей постраждалих від ВІЛ-інфекції:
3.      Усвідомити значення моральних цінностей для профілактики ВІЛ-інфікування.
4.      Вміти протидіяти дискримінації ВІЛ-інфікованих.
5.      Дослідити, які організації в світі та Україні опікуються хворими на СНІД
6.      Виконати завдання на ст.. 129
7.      Змоделюйте ситуації, запропоновані на ст. 130
Відповіді надсилайте на вайбер як фото та скріншоти.



21.04.2020
9 клас Географія.
Тема. Міжнародний туризм.
Завдання:
1.      Опрацювати параграф 43.
2.      Дати відповіді на питання 1 - 3 ст 241
3.      Виконати завдання 4 на ст. 241, працювати з картою.
Виконати тест https://naurok.com.ua/test/turizm-268283.html



9 клас
24.04.2020 року
9 клас Основи здоров’я
Тема. Узагальнення знань з теми «Соціальна складова здоров’я»
Завдання:
Підсумковий урок з теми «Соціальна складова здоров’я»
І варіант
І рівень
1. Наведіть приклади глобальних загроз, породжених діяльністю людини.
2. Дайте визначення поняттю «гендер». Наведіть приклади.
3. Назвіть шляхи інфікування ВІЛ.
ІІ рівень
4. Складіть схему «Установи, що надають соціально-психологічні та медичні послуги для молоді».
5. Вкажіть види загроз і заходи безпеки на  національному  рівні .
ІІІ рівень
6.Поясніть значення принципу: «Мислити глобально, діяти локально».
ІV рівень
7. Чи згодні ви з твердженням відомого американського підприємця Джона Рокфеллера: «Уміння спілкуватися з людьми – це товар, і я заплачу за таке вміння більше, ніж за що-небудь інше у світі»? Доведіть чому.

Виконати письмово і надіслати фото в приватні повідомлення, оригінал зберегти до зустрічі.



27.04.2020
9 клас Мистецтво
Тема. Збереження мистецьких надбань: бібліотеки
Завдання:
1.      Опрацювати підручник ст. 186-191
2.      У конспекті розкрити питання 3 на ст..191
3.      Відвідати віртуальні бібліотеки. Наприклад http://library.kr.ua/libworld/elib.html  (оберіть за своїм бажанням кілька)

28.04.2020
9 клас Географія.
Тема. Наукова і освітня діяльність. Освіта. Охорона здоров’я.
Завдання:
1.      Опрацювати параграф 44 Вивчити поняття і терміни.
3.      Визначити склад галузей освіти і медицини, джерела їх фінансування
4.      Дати відповіді на питання 1 - 4 ст 250
5.      Виконати завдання 5-7 на ст. 250, працювати з картою.
Виконати тест https://naurok.com.ua/test/tema-4-naukova-diyalnist-osvita-ohorona-zdorov-ya-320342.html


04.05.2020

9 клас Мистецтво

Тема. Мистецтво в діалозі культур. Полікультурність.

Завдання:

1.      Опрацювати підручник ст. 192-197

2.      Виконати завдання на ст. 195,197

3.      Опрацювати джерело http://vospitatel.ucoz.ua/news/mistectvo_9_klas_za_l_masol_uroki_31_32_mistectvo_v_dialozi_kultur_multimedijnij_pidruchnik/2018-03-30-2626



05.05.2020

9 клас Географія.

Тема. Фінансові послуги.

Завдання:

1.      Опрацювати параграф 45 Вивчити поняття і терміни.

2.      Переглянути презентацію https://drive.google.com/file/d/1DkI4Y3TIntKklgmM_T4XroAoFhxH2NmS/view

3.      Визначити склад фінансових послуг

4.      Вивчити, які бувають фінансові установи

5.      Знати,що таке офшори. Які існують офшорні зони.

6.      Дати відповіді на питання 1 – 4, 6 ст 255

7.      Виконати завдання 5,7 на ст. 255, працювати з картою.

 


9 клас

08.05.2020 року

9 клас Основи здоров’я

Тема. Безпека як потреба людини. Види і рівні загроз. Заходи безпеки

Завдання:

1.      Опрацювати параграф 27

2.      Вивчити рівні загроз та чинники,  що впливають на рівень суспільної безпеки.

3.      Знати заходи безпеки на різних рівнях – особистому,національному та глобальному

4.      Дати відповіді на питання ст. 135

5.      Змоделюйте ситуації ст. 135


12.05.2020

9 клас Географія.

Тема. Комп’ютерне програмування як вид економічної діяльності..

Завдання:

1.      Опрацювати параграф 46 Вивчити поняття і терміни.

2.      Переглянути презентацію https://vseosvita.ua/library/prezentacia-z-uroku-geografia-dla-9-klasu-na-temu-finansovi-poslugi-komputerne-programuvanna-ta-povazana-z-nimi-dialnist-autsorsing-260367.html

3.      Визначити склад світового ринку програмування та аутсорсингу

4.      Вивчити види та переваги аутсорсингу

5.      Дати відповіді на питання 1 – 5 ст 259

6.      Працювати з картою (позначити країни-лідери ринку ІТ-аутсорсингу.

 

 

9 клас

15.05.2020 року

9 клас Основи здоров’я

Тема. Національна безпека України.

Завдання:

1.      Опрацювати параграф 28

2.      Вивчити сфери безпеки та заходи, що їм сприяють.

3.      Знати пріоритети  національних інтересів України

4.      Дати відповіді на питання ст. 140

5.      Змоделюйте ситуації ст. 140

 

 19.05.2020

9 клас Географія.

Тема. Глобальні проблеми людства, принципи їх виникнення. Взаємозв’яок глобальних проблем. Сталий розвиток – стратегія людства на ХХІ століття.

Завдання:

1.      Опрацювати параграф 47, 48, 49 Вивчити поняття і терміни.

2.      Визначити основні проблеми людства.

3.      Вивчити види екологічних проблем та шляхи їх подолання.

4.      Вивчити етапи формування стратегії сталого розвитку та його складові.

5.      Працювати з картою (позначити країни, що мають глобальні проблеми.

6.      Підготуватись до контролю знань 


9 клас

22.05.2020 року

9 клас Основи здоров’я

Тема. Глобальні проблеми, породжені діяльністю людини. Розвиток екологічно доцільного мислення і поведінки. Інформаційне суспільство і сталий розвиток.

Завдання:

1.      Опрацювати параграф 29, 30

2.      Розглянути приклади позитивних і негативних наслідків технічного прогресу..

3.      Вивчити групи глобальних проблем, і заходи безпеки щодо їх усунення.

4.      Усвідомити важливість екологічного мислення для людини, людства і планети.

5.      Вивчити поняття «міжнародне право», «екологічне законодавство», «сталий розвиток», дещо ви вже знаєте з курсу географії.

6.      Дати відповіді на питання ст. 145, 146, 153

7.      Змоделюйте ситуації ст. 146, 154

 

 25.05.2020

9 клас Мистецтво

Тема. Оцінювання навчальних досягнень учнів.

Завдання:

1.      Дати відповіді на питання в підручнику на ст. 204-205 (письмово)

2.      Виконати тести https://naurok.com.ua/test/ekranni-vidi-mistectva-formi-poshirennya-mistectva-ii-semestr-518677.html

 

 26.05.2020

9 клас Географія.

Тема. Узагальнення і систематизація знань.

Завдання:

1.      Письмово дати відповіді на питання № 1, 3, 6,  8, 14, 16 зі ст. 280 підручника

2.      Виконати тест https://naurok.com.ua/test/pidsumkova-kontrolna-robota-523332.html

Відповіді надсилайте у приватні повідомлення.


9 клас

29.05.2020 року

9 клас Основи здоров’я

Тема. Узагальнення знань

Завдання:

1.      Виконати тест https://naurok.com.ua/test/pidsumkoviy-test-socialna-skladova-zdorov-ya-socialniy-dobrobut-suchasniy-kompleks-problem-bezpeki-529558.html

2.      Виконати тест https://naurok.com.ua/test/diagnostichna-kontrolna-robota-z-osnov-zdorov-ya-9-klas-521874.html

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Дистанційне навчання - необхідна умова сьогодення

Дистанційне навчання – це добре організована й контрольована самоосвіта з використанням комп’ютерної техніки й комунікаційних мереж. У св...