23.10.2020
9 клас Географія.
Тема. Тваринництво світу. Зональна спеціалізація
світового сільського господарства.
Завдання:
1.
Опрацювати параграф 14.
2.
Скласти опорну таблицю в зошиті ст. 72
3.
Визначити країни-лідери у галузі сільського господарства
4.
Дати відповіді на питання ст.72
21.10.2020
9 клас Географія.
Тема. Сільське господарство світу. Рослинництво.
Завдання:
1.
Опрцювати параграф 13.
2.
Скласти опорну схему в зошиті
3.
Завершити практичну роботу №3 (завдання 3.)
4.
Дати відповіді на питання ст..68
21.10.2020 року
9 клас Основи здоров’я
Тема. Біологічні ритми і здоров’я. Значення сну в
юнацькому віці.
Завдання:
1.
Опрацювати параграф 7
2.
Виконати завдання на ст.. 38, 39.
3.
Змоделюйте ситуації, запропоновані на ст. 39
16.03.2020
9 клас Мистецтво
Тема. Митці авангарду. Футуризм.
Пригадайте:
1. Хто є засновником кубізму.
2. Який період у творчості П. Пікассо представлений яскравими костюмами акробатів, атрибутами цирку тощо.
3. Хто є автором картини «Жінка з гітарою»?
4.
Під впливом живопису якого художника П. Пікассо
створив картину «Авіньйонські дівчата» (1907 р.)?
5. Назвіть одного із художників кубістів.
6. Країна у якій виник кубізм.
7. На скільки періодів можна поділити розвиток кубізму?8. Назва першої картини П. Пікассо.
Футуризм
виник в Італії, і першими стеши
його поширювати поети, до
яких пізніше приєдналися художники.
Футуристи на чолі з
Томмазо Марінетті рятували за творче
оновлення мистецтва, сповідували культ
руху. Вони прагнули відобразити
динамічну форму, втілити
в ній енергію сучасного життя.
їхніми художніми засобами та
прийомами були: контраст кольорів
і форм, поєднання різних ракурсів,
рішучі мазки, подрібнення контурів
і форм, динамічні л і нії,акладення послідовних фаз на одне зображення (принцип
симультанності) тощо.
Лідер і
теоретик футуризму Умберто Боччоні спробував виявити засобами пластики життєву
енергію і силу людини, передати в скульптурі рух м’язів у момент її крокування.
Бунтарський живопис Боччоні насичено енергією і світлом, ніби випромінюючи його
девіз «Абсолютний рух!»
У своїх творах Джакомо Балла прагнув до об’єднання форми,
кольору, руху і звуку.
Картину, на якій
він зобразив політ ластівки, глядачі
сприймають, як стилізовану розкядровку.
Карло Карра передав рух коня, яким керує жокей. Футуристи
збагачували
живопис додатковим виміром —
часовим.
Стихія танцю привертала особливу увагу Джино Северіні. Тож, демонстрація переміщення в
просторі персонажів
створювала ілюзію руху.
Футуризм мав своїх представників
і в музичному мистецтві. Відповідні експерименти
започаткували Франческо Прателла і Луїджі Руссоло, які виступили з маніфестом «Мистецтво
шумів», характерного для епохи автомобілів і
літаків. Сенсаційний музичний образ потягу створив Артур Онеггер.
На основі поєднання й
переосмислення ідей кубізму і футуризму в
образотворчому мистецтві виник напрям кубофутуризм. Це еклектичне явище проіснувало недовго, але
подарувало світові таких яскравих представників
вітчизняного авангарду, як Давид Бурлюк і Олександр Богомазов. Кубофу туризмом
захоплювалися й К. Малевич, О.
Екстер та ін.
Дух бунтарства і творчого кипіння
притаманний діяльності видатного авангардиста,
поета і художника Давида Бурлюка (1882-1967). Нащадку козаків-запорожців родом зі Слобожанщини
(так він писав про
своє країнське походження у «Спогадах футуриста») судилося стати ідеологом модернізму.
Спільність багатьох достатньо зухвалих естетичних
ідей єднала футуристів — поетів і художників. Володимир Маяковський вважав Д . Бурлюка
своїм «дійсним учителем». За власними підрахунками
художник намалював 15 тисяч картин. їх розкидано по різних континентах, де жив і творив цей невтомний
мандрівник і бунтар у
мистецтві, наче підтверджуючи своє прізвище імпульсивним бурхливим характером і епатажною
творчістю.
Олександр Богомазов (1880-1930) —
фундатор вітчизняного кубофутуризму, якого називають «українським Пікассо».
Художник і педагог залишив
у спадок не лише оригінальні картини, а й не менш цікаву теорію «якісних ритмів» (трактат
«Живопис і елементи»). Експерименти з
ритмом збагачуються знахідками в царині колориту: живописець шукає нові співвідношення
локально забарвлених кольорових плям.
Отже, проголошуючи
відмову від реалістичності, кубізм, футуризм і кубофутуризм змінили мистецькі
уявлення про відображення простору і часу в образотворчому мистецтві. Вони
відкрили шлях багатьом художнім стилям і напрямам XX ст.,
щонайперше — абстракціонізму.
Перегляньте презентацію http://ukrconf.fl.kpi.ua/wp-content/uploads/2015/11/%D0%9F%D0%B5%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BE%D0%B2-%D0%9A%D0%90-35-%D1%82.12-%D1%81.2%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B7.-%D0%A4%D1%83%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B8%D0%B7%D0%BC....pdf
Виконайте
творче завдання. Намалювати динамічну футуристичну композицію.
Завдання:
1.
Опрацювати в підручнику сторінки 58-61.
2.
Прослухати твір А. Онегера «Пасіфік 231» https://www.youtube.com/watch?v=i84QCbd9M68&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D0%B9%D0%A1%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%BD%D0%BE%D0%B2
3.
Дати відповіді до даного тексту підручника письмово або
виконайте тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3660021
4.
Виконайте творче завдання №4 на ст. 61.
16.10.2020
9 клас Географія.
Тема. Тваринництво.
Завдання:
1.
Опрацювати параграф
12.
2.
Дати відповіді на
питання параграфа
3.
Виконайте тест https://naurok.com.ua/test/tvarinnictvo-zonalna-specializaciya-silskogo-gospodarstva-v-ukra-ni-20713.html
4.
Результати
надішліть на вайбер у вигляді скріншоту.
04.05.2020
9 клас Мистецтво
Тема. Мистецтво в діалозі
культур. Полікультурність.
Завдання:
1.
Опрацювати
підручник ст. 192-197
2. Виконати завдання на ст. 195,197
3.
Опрацювати джерело http://vospitatel.ucoz.ua/news/mistectvo_9_klas_za_l_masol_uroki_31_32_mistectvo_v_dialozi_kultur_multimedijnij_pidruchnik/2018-03-30-2626
05.05.2020
9 клас Географія.
Тема. Фінансові послуги.
Завдання:
1.
Опрацювати параграф
45 Вивчити поняття і терміни.
2. Переглянути презентацію https://drive.google.com/file/d/1DkI4Y3TIntKklgmM_T4XroAoFhxH2NmS/view
3. Визначити склад фінансових послуг
4. Вивчити, які бувають фінансові установи
5. Знати,що таке офшори. Які існують офшорні зони.
6. Дати відповіді на питання 1 – 4, 6 ст 255
7.
Виконати завдання 5,7
на ст. 255, працювати з картою.
9 клас
08.05.2020 року
9 клас Основи здоров’я
Тема. Безпека як потреба
людини. Види і рівні загроз. Заходи безпеки
Завдання:
1.
Опрацювати параграф
27
2. Вивчити рівні загроз та чинники, що впливають на рівень суспільної безпеки.
3. Знати заходи безпеки на різних рівнях – особистому,національному
та глобальному
4. Дати відповіді на питання ст. 135
5.
Змоделюйте ситуації
ст. 135
12.05.2020
9 клас Географія.
Тема. Комп’ютерне програмування як вид економічної діяльності..
Завдання:
1.
Опрацювати параграф
46 Вивчити поняття і терміни.
2. Переглянути презентацію https://vseosvita.ua/library/prezentacia-z-uroku-geografia-dla-9-klasu-na-temu-finansovi-poslugi-komputerne-programuvanna-ta-povazana-z-nimi-dialnist-autsorsing-260367.html
3. Визначити склад світового ринку програмування та
аутсорсингу
4. Вивчити види та переваги аутсорсингу
5. Дати відповіді на питання 1 – 5 ст 259
6.
Працювати з картою
(позначити країни-лідери ринку ІТ-аутсорсингу.
9 клас
15.05.2020 року
9 клас Основи здоров’я
Тема. Національна безпека
України.
Завдання:
1.
Опрацювати параграф
28
2. Вивчити сфери безпеки та заходи, що їм сприяють.
3. Знати пріоритети
національних інтересів України
4. Дати відповіді на питання ст. 140
5.
Змоделюйте ситуації
ст. 140
19.05.2020
9 клас Географія.
Тема. Глобальні проблеми людства, принципи їх виникнення. Взаємозв’яок
глобальних проблем. Сталий розвиток – стратегія людства на ХХІ століття.
Завдання:
1.
Опрацювати параграф
47, 48, 49 Вивчити поняття і терміни.
2. Визначити основні проблеми людства.
3. Вивчити види екологічних проблем та шляхи їх подолання.
4. Вивчити етапи формування стратегії сталого розвитку та
його складові.
5. Працювати з картою (позначити країни, що мають глобальні
проблеми.
6.
Підготуватись до
контролю знань
9 клас
22.05.2020 року
9 клас Основи здоров’я
Тема. Глобальні проблеми,
породжені діяльністю людини. Розвиток екологічно доцільного мислення і
поведінки. Інформаційне суспільство і сталий розвиток.
Завдання:
1.
Опрацювати параграф
29, 30
2. Розглянути приклади позитивних і негативних наслідків
технічного прогресу..
3. Вивчити групи глобальних проблем, і заходи безпеки щодо
їх усунення.
4. Усвідомити важливість екологічного мислення для людини,
людства і планети.
5. Вивчити поняття «міжнародне право», «екологічне
законодавство», «сталий розвиток», дещо ви вже знаєте з курсу географії.
6. Дати відповіді на питання ст. 145, 146, 153
7.
Змоделюйте ситуації
ст. 146, 154
25.05.2020
9 клас Мистецтво
Тема. Оцінювання навчальних
досягнень учнів.
Завдання:
1.
Дати відповіді на
питання в підручнику на ст. 204-205 (письмово)
2.
Виконати тести https://naurok.com.ua/test/ekranni-vidi-mistectva-formi-poshirennya-mistectva-ii-semestr-518677.html
26.05.2020
9 клас Географія.
Тема. Узагальнення і систематизація знань.
Завдання:
1.
Письмово дати
відповіді на питання № 1, 3, 6, 8, 14,
16 зі ст. 280 підручника
2. Виконати тест https://naurok.com.ua/test/pidsumkova-kontrolna-robota-523332.html
Відповіді надсилайте у приватні повідомлення.
9 клас
29.05.2020 року
9 клас Основи здоров’я
Тема. Узагальнення знань
Завдання:
1.
Виконати тест https://naurok.com.ua/test/pidsumkoviy-test-socialna-skladova-zdorov-ya-socialniy-dobrobut-suchasniy-kompleks-problem-bezpeki-529558.html
2.
Виконати
тест https://naurok.com.ua/test/diagnostichna-kontrolna-robota-z-osnov-zdorov-ya-9-klas-521874.html
Немає коментарів:
Дописати коментар